23 października 2012

Idealnie dobrana para :)


Oliwka dobrze nawilża i wygładza skórę. Ładnie pachnie i dość szybko się wchłania. jedynym minusem jest dla mnie pojemność - zaledwie 125 ml. Po namyśle doszłam tez do wniosku, że wolę oliwkę w żelu tej firmy. Jest o wiele wygodniejsza do stosowania.

Pianka jest rewelacyjna. Delikatna, a jednocześnie bardzo skuteczna. Opakowanie świetnie się sprawdza, pompka z dozownikiem jest bardzo praktyczna i wygodna. Poza tym jest z nią dużo zabawy w wannie :)

11 komentarzy:

  1. Jak się ogląda to aż instynkt macierzyński się odzywa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zostałam oczarowana pianką, fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pianke szczerze polecam, jest rewelacyjna, chociaz ostatnio znalazłam jeszcze lepsza innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, zgadzam się z Tobą, że ta pianka jest rewelacyjna, a tak z ciekawości, jakiej firmy piankę też polecasz?

      Usuń
  4. ja pisalam do nich w ramach wspolpracy ale cos niestety nie ma odpowiedzi a kosmetyki bardzo fajniusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba poczekać, bo pewnie mają sporo zgłoszeń.

      Usuń