8 grudnia 2012

Sól do kąpieli moim umilaczem

Dzisiejszy post jest poświęcony mojemu odkryciu w ramach akcji   




Woreczki z solą do kąpieli kupiłam po 2,99 w Netto. W każdym opakowaniu jest 300 g. kryształków.
Wyprodukowane przez firmę Aquaamber.
Zachwyciły mnie głównie opakowania. Są urocze, idealnie nadają się na malutki upominek :)

 Pierwszy rodzaj z oliwą z oliwek podoba mi się bardziej, bo ma śliczny, delikatny zapach.                                                                    


Sól z Morza Martwego na właściwości relaksujące, pomaga zregenerować siły po męczącym dniu.
Wygładza i odświeża skórę.



 

Sól o nazwie 7 traw ma zapach intensywny, ziołowy. Ta pewnie bardziej przypadnie do gustu męskiej części Waszych rodzin.




  
Jedynym minusem jest dla mnie fakt, że kryształki obu soli są dość duże, co niestety sprawia, że dość długo rozpuszczają się w wannie.

9 komentarzy:

  1. kąpiel musiała byc boska..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! A ja akurat nie używałam żadnej soli;(

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam soli do kąpieli, ale muszę kiedy spróbować!:) pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że się nie kąpię(prysznic), bo bym kupiła :d
    7traw fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sole do kąpieli, tej jeszcze nie znam ale chętnie kupię jak gdzieś dojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sole do kąpieli.

    Jako członkini Malinowego Klubu dołączam do obserwujących,
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ciekawie wygląda ...gdzie można ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej soli to ja akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń