17 stycznia 2013

Aromatyczny napój

Firma Teekanne ma w swoim bogatym asortymencie wiele rodzajów i smaków herbat.
Jedną z nowości jest aromatyzowana herbata Mint & Honey


Ładne, przyjemne dla oka opakowanie, które nawiązuje wyglądem do składników herbaty.


Herbata bardzo aromatyczna i esencjonalna. Po zaparzeniu piękny, słodkawy zapach roznosi się w całym pomieszczeniu. Jest smaczna i wyczuwa się delikatną nutę miodu. Nie zawiera goryczki. Jest dość mocna, więc postanowiłam zaparzać ją w czajniczku o pojemności 350 ml. Nic nie straciła na smaku.


Każda saszetka umieszczona w dodatkowym papierku, co sprawia, że produkt nie wietrzeje i zawsze mamy świeżą herbatę.



Zachęcam do odwiedzenia strony


oraz rozejrzenia się podczas zakupów za tą herbatą. W moim opakowaniu już niewiele zostało, a bardzo nam posmakowała, więc też czekają mnie herbaciane zakupy.

Skład:

  
Serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego drugiego bloga,
na którym trwa konkurs, 






13 komentarzy:

  1. niedługo i do mnie przyjedzie ta herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię herbaty :) Tej jeszcze nie miałam okazji smakować,ale nie wątpliwe,że nie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię pomarańczową herbatkę z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym smakiem, nigdzie go jeszcze nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mięta i miód? Takiej herbatki jeszcze nie kosztowałam, czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm.. ostatnio w pracy jest strasznie zimno i zaczelam pic herbaty wszystkie po kolei ktore byly w pracy w szawce i tam wlasnie znalazlam herbate jakas cytrusowa tej firmy i byla taka pyszna!!:) pozdrówka!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam miętę w każdej postaci i parzoną z liści od mojego Teścia z działki i z saszetki ;) Tekane jeszcze nie próbowałam, ale chyba się skuszę!
    Obserwuję i będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę bałabym się tego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnaim ja bardzo lubię herbatkę tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń