23 stycznia 2013

Blogowe wyróżnienia


Witajcie:) Dzisiaj będzie niekosmetycznie:) Zostałam otagowana przez 

 Alicję w krainie kosmetyków 

Lusię   

Annie 

za co bardzo dziękuję.
Każda nominowana osoba powinna:
* podziękować nominującemu na jego blogu,
* pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie,
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
* nominować 10 blogów, które jej zdaniem na to zasługują,
* poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Tak więc - zaczynamy! :)



7 faktów o mnie


1. Jestem dalekowidzem, więc mam okulary do czytania.
2. Marzę o przeprowadzce na wschodnią stronę Wisły.
3. Lubię szybką jazdę samochodem.
4. Nie lubię alkoholu.
5. Codziennie mogłabym jeść placki ziemniaczane.
6. Obsesyjnie czytam książki.

7. Mam w domu pieska i patyczaki.


Do zabawy zapraszam wszystkich, 

którzy mają ochotę zdradzić jakieś tajemnice o Sobie :)

5 komentarzy:

  1. ooo patyczaki hehe:), a ja np plackow ziemniaczanych nie znosze.. ale np racuchy uwielbiam! pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mieszkam po wschodniej stronie Wisły :D
    i placki ziemniaczane również mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ja też obsesyjnie czytam książki :)

    OdpowiedzUsuń