20 stycznia 2013

Ratunek dla podrażnionej skóry

Produkty Cutis Help zawierają wyciąg z konopi siewnych i temu m.in. dodatkowi zawdzięczają dobroczynne właściwości.
Moja córka od urodzenia boryka się z problemem atopowej skóry, a ten produkt został stworzony z myślą o osobach mających skórę problematyczna, podrażnioną.
Emulsja jest gęsta, dobrze się pieni, doskonale myje. Bardzo dobrze radzi sobie z łagodzeniem objawów przesuszonej skóry.
Jedynym minusem jest dla mnie zatyczka, która mogłaby zostać zastąpiona pompką, co jest o wiele wygodniejsze przy małych dzieciach.
Opakowanie zawiera 200 ml, koszt ok. 35 PLN. Cena może wydawać się wysoka, ale produkt jest bardzo wydajny.

Kosmetyk zamknięty w buteleczce zatyczką. Lekka konsystencja sprawia, że z z łatwością rozsmarujemy na ciele. 
Przyjemny, niezbyt intensywny zapach długo utrzymuje się na skórze.
Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Doskonale nawilża i natłuszcza. Skóra staje się przyjemna w dotyku.
Bardzo polubiłam ten produkt i z pewnością zainteresuję się zakupem jak już się skończy jedno opakowanie.
Balsam 200 ml, cena ok. 35 PLN.

15 komentarzy:

  1. Ciekawe jak by się sprawdził u dorosłej osoby..

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kupic i przetestowac bo niestety ayopowa skora towarzyszy mi po dzis dzien ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem, a córka odziedziczyła skłonność do alergii po mnie :(

      Usuń
  3. Chyba też się skuszę na zakup przy najbliższej okazji....

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zostałaś oTAGowana. Zapraszam do zabawy: http://glammadame1990.blogspot.com/2013/01/tag-its-only-picture.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że robią takie pomocne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi synowie tez są atopowi..więc smaruję ich dość często różnymi specyfikami, niestety wszystkie są dość drogie a ten na ich tle to taniocha :)jak je spotkam w jakimś sklepie to na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się zapowiadają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie pomysłowe zdjęcia :)
    a produkty mi by się na szczęście nie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale opowiem o nich znajomej, której córeczka ma skórę atopową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zimowa sesja :) Kosmetyków nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego balsamu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń