15 lutego 2013

Dotyk luksusu na powiekach

Z kosmetykami Madame Lambre miałam do czynienia po raz pierwszy i myślę, że nie ostatni. Na pewno każdy zwróci uwagę na ich nietuzinkowe, bogato zdobione opakowania. Są niezwykle kobiece i eleganckie.
Miałam okazję poznać cienie do powiek, które okazały się idealne do codziennego makijażu. Do zestawu cieni otrzymałam bambusową szkatułkę, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia.
Cienie prasowane w kolorach:
Szary - nr 42 
Fioletowy - nr 21 
Koszt jednego 7,82 PLN.


Szkatułka bambusowa - zawiera miejsca na 2 różne cienie prasowane. Lekka, poręczna, doskonała do noszenia w kosmetyczce lub torebce. Bardzo mi się podoba i większość moich znajomych jest nią zachwycona. Kosztuje niewiele ponad 20 PLN.

Szeroki wybór pędzelków do makijażu, jakie oferuje firma Madame Lambre zadowoli nawet najbardziej wybredne klientki. Otrzymałam pędzelek do nakładania cieni, który sprawdził się znakomicie.


Efekt na powiekach bardzo delikatny. Cienie są dość dobrze pigmentowane, więc wystarczy odrobina, aby wykonać dzienny makijaż. Pacynki, które były dołączone do zestawu nie sprawdziły się zbyt dobrze, ale może to tylko moje odczucie po porównaniu z luksusowym pędzelkiem.


Do zapoznania się z asortymentem firmy zapraszam na stronę:
http://www.madamelambre.eu/ 



21 komentarzy:

  1. rewelacyjna ta szkatułka!
    szary cień mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, mam wielką ochotę na te cienie i chyba w końcu się skuszę....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale opakowania są niezwykle oryginalne i kuszące.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ja choruję na te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cienie i szkatułka i pędzelek *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie z LAMBRE są słabo napigmentowane,ale ja lubię tak delikatne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, więc może też na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. eleganckie pudełeczko ;) kobiecy zestawik ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, bardzo mi się podoba i kolorystyka i opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie ładne a szkatułka jeszcze ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  11. Pożądam tej paletki, okropnie. Ale cienie również są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta szkatułka i kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory bardzo ładne, szczególnie ten ciemny :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne cienie :) Lubie takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE MIAŁAM NIC Z TEJ FIRMY, ALE SZKATUŁKA I KOLORY ŚWIETNE :)

    OdpowiedzUsuń