27 lutego 2013

Nawilża i wygładza

W ramach współpracy od firmy Lambre otrzymałam do testowania krem oliwkowy na dzień. Nie miałam wcześniej do czynienia z produktami tej firmy.
Od producenta:
Seria kosmetyków do pielęgnacji „Olive Line” z oliwą z oliwek, mlecznymi proteinami i ekstraktem z lawendy została opracowana szczególnie dla najbardziej delikatnej i wrażliwej cery. Wszystkie produkty serii „ Olive Line” łagodzą podrażnienia, przywracają naturalną równowagę sprawiając, że cera staje się miękka i aksamitna.
Ładne opakowanie w kształcie tubki schowane w zabezpieczający kartonik.Tubka jest miękka i ma bardzo wygodne zamknięcie na klik. Możemy swobodnie postawić produkt na nakrętce.
W opakowaniu znajduje się aż 80 ml kosmetyku, co przy kremach do twarzy jest rzadko spotykane.
Konsystencja lekka, bardzo przyjemnie się stosuje. Krem pięknie pachnie i dość szybko się wchłania. Z najważniejszych efektów, jakie zauważyłam to dobre nawilżenie skóry oraz jej wygładzenie. U mnie sprawdził się dobrze, ale polecam go raczej na zimę, gdy skóra jest przesuszona i podrażniona niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych. Myślę, że dla mnie na lato byłby zbyt ciężki.
W składzie zauważyłam parabeny. Opinie na ich temat są podzielone, ale ja generalnie wolę ich unikać.
 
Ciekawa oferta firmy na stronie : Lambre

13 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie, takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowania maja fajne :) Mam maseczkę ale niestety mnie podrażnia:(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam, ale przydało by mi się porządne nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze przyznam się nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podoba kolorystyka opakowania

    OdpowiedzUsuń
  7. oj musze przewwrtowac ich katalog na necie i zobaczyc co jeszcze fajnego posiadaja :)

    zapraszam do zabawy.... http://nusinkowo.blogspot.com/2013/02/moje-oskary-2013-d.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś o nim czytałam :)chyba kiedyś przetestuje :D Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mojej przesuszonej zimą skóry, w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze nic z Lambre, krem zapowiada sie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam nic z Lambre:) Obawiam się, że krem mógłby być dla mnie zbyt ciężki, ale może też pozytywnie mnie zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo duże opakowanie, fakt :)

    OdpowiedzUsuń