23 marca 2013

Mus o cudownym zapachu

Jeden z lepszych produktów firmy Tołpa, jakie miałam okazję poznać to aksamitny krem - mus pod prysznic i do kąpieli Vitality z serii Eco Spa.Wszyscy w mojej rodzinie są nim zachwyceni.
Opakowanie jest bardzo wygodne, z zamknięciem ułatwiającym używanie produktu.



 
 

Konsystencja przypomina mi niezbyt gęsty jogurt. Mus jest kremowy i wydajny.
Zawiera olejki eteryczne z cytryny, limonki, paczuli i werbeny.


Pod prysznicem lub w wannie produkt spisuje się znakomicie. Dobrze się pieni, nawilża i wygładza skórę. Zapach jest wręcz magiczny, trudno go do czegokolwiek porównać. Bardzo świeży i energetyzujący.
Jest hypoalergiczny, więc może być stosowany przez osoby reagujące uczuleniem na zawarte w kosmetykach składniki.
Skład:

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Nie wpłynęło to na moją opinię.

16 komentarzy:

  1. Wygląda faktycznie jak jogurt [fe!;) ], ale z tego co piszesz, warto się nim zainteresować. Zwłaszcza te olejki w składzie mnie kuszą.
    Bo zapach to zawsze pojecie względne, mnie na przykład to "vanility" na opakowaniu nieco zdystansowało, bo nie lubię "jedzeniowych" zapachów w łazience i na sobie ;)

    pozdrawiam
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kosmetyki pod prysznic Tolpy naprawdę dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie ten zapach, werbena, limonka - to coś, co uwielbiam, zwłaszcza wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem-mus pod prysznic, to musi być coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połączenie olejków eterycznych.
    Smarowanie się takimi produktami to czysta przyjemność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mus w wannie...muszę o nim pomyśleć:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyobrażam sobie ten zapach, szczególnie że zawiera werbenę i paczulę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... szkoda, że zapachu nie czuć przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musi cudownie pachnieć, zachęciłaś mnie do jego zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się w nim zakochałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ten mus, ale cena trochę stawia na nogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ciekawie, ale nie cena :)

    OdpowiedzUsuń