21 czerwca 2013

Zdrowie dla stóp prosto z gór

Kolejny produkt do stóp, który prezentuję to Zdrowa Stopa Kremo - Żel do stóp firmy Gorvita


 Producent informuje:

Zdrowa stopa to preparat opracowany na bazie naturalnych olejków ekstraktów: aloesu, pichty, mięty, szałwii, lawendy, nagietka, z drzewa herbacianego oraz wody leczniczej o wysokiej zawartości pierwiastków m.in. jodu, manganu i cynku. Składniki te wykazują działanie oczyszczające, antybakteryjne i odświeżające. Zmniejszają opuchnięcia, nadmierną potliwość, neutralizują zapach potu. Preparat przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry stóp skłonnej do pęknięć, otarć i podrażnień. Stosowany regularnie zapobiega maceracji naskórka oraz zmianom pomiędzy palcami, jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę.

Krem - żel jest umieszczony w miękkiej, przyjemnej w dotyku tubce zakończonej wygodnym zamknięciem na klik. Możemy go postawić na półce na nakrętce.
Konsystencja bardzo lekka, dzięki czemu produkt z łatwością się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej i lepkiej warstwy.
Zapach dość intensywny, ale przyjemny. 

Produkt ma za zadnie zapobieganie potliwości i szczerze mówiąc trudno mi to stwierdzić, bo nie mam większych problemów z poceniem się stóp. Natomiast skórę na stopach mam zwykle przesuszoną i tutaj kosmetyk sprawdził się znakomicie. Krem bardzo dobrze nawilża i zmiękcza skórę. Jest ona wygładzona i przyjemna w dotyku.
Podoba mi się, że ma także działanie antybakteryjne. Co prawda, nie możemy tego w domowych warunkach potwierdzić, ale lubię mieć świadomość, że moje stopy są w ten sposób chronione.

W opakowaniu jest aż 100 ml produktu 
i możemy go kupić w wybranych aptekach już za 8-9 PLN.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy krem, nigdy się z nim nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten krem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, ale tez pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam go jeszcze nigdzie, ale 100ml. to całkiem sporo jak na taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy, nie słyszałam o nim :)
    a i cena tez przemawia na jego korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas jedna z młodszych Choler używała go jak zaczęły jej girki capić w związku z początkiem dojrzewania. I u niej na potliwość się niestety nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ale tez pierwsze go widze - pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisane na listę zakupów. Muszę tylko zlokalizować miejsce, gdzie można to cudo kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista aptek

      http://gorvita.com.pl/new/kontakt.html#gdzie-kupic

      Usuń