15 kwietnia 2013

Energizujący krem dla mężczyzn


Kolejnym produktem, który testował mój Mąż jest energizujacy krem żel przeciw zmęczeniu

Producent informuje:Dermokosmetyk silnie nawilża skórę, działa energizująco i usuwa oznaki zmęczenia. Przywraca witalność i świeży wygląd. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, wzmacnia barierę ochronną skóry. Ma lekką formułę i szybko się wchłania. Przywraca komfort i wzmacnia skórę. Zapewnia wypoczęty wygląd nawet po nieprzespanej nocy.
Opinia Męża:
Krem ma bardzo przyjemne opakowanie, z którego bez problemu wydobywamy kosmetyk. Konsystencja dość gęsta, ale po nałożeniu na skórę staje się jedwabiście lekka. Zapach niedrażniący, ziołowy.
Wchłanianie szybkie i bez uczucia lepienia się skóry.
Krem stosowany na noc sprawia, że skóra staje się lepiej nawilżona, jakby napięta, nie świeci się jak wcześniej. Krem działa energizująco i poprawia ogólną kondycję skóry. Efekt jest doprawdy zaskakujący.
 Tubka mieści 40 ml kosmetyku, który kosztuje około 26 PLN

6 komentarzy:

  1. mój mąz byłby z tego kremu zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, żeby tak ten mój chłop zechciał jakiegoś kremu używać regularnie... W kosmetyczce ma 3, a używa jakiegoś średnio ze 2 razy w miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mój chłop na widok kremu mówi z przekąsem - a co ja gej;p

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba większość facetów tak ma :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy z Tołpy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń