Energizujący żel do mycia twarzy dla mężczyzny


Energizującego żelu do mycia twarzy Dermo Men firmy Tołpa  używał mój Mąż i jest to produkt, który zrobił na nim pozytywne wrażenie.


Producent podaje następujące informacje:


Dermokosmetyk zawiera micele, dzięki którym łagodnie i skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia powstałe w wyniku golenia. Przywraca komfort, eliminuje efekt ściągnięcia i wysuszenia. Pozostawia skórę odświeżoną i pełną energii.


SKŁADNIKI
torf tołpa, kompleks kiełków pszenicy, drożdży i hialuronianu sodu, mentol
Opakowanie to plastikowa przezroczysta tubka o pojemności 150 ml mieszcząca w sobie gęsty i bardzo wydajny produkt. Konsystencja wydaje się ciężka i oleista, ale w kontakcie z wodą zmienia się w pieniącą i lekką.
Żel ma typowo męski zapach, niezbyt intensywny i nachalny.
Bardzo dobrze usuwa zabrudzenia, a pierwsze wrażenie po zastosowaniu kojarzy się z orzeźwiającą mocą strumienia górskiego. Jest to bardzo pozytywne odczucie, szczególnie z rana, gdy jeszcze nie do końca się obudziliśmy. Kosmetyk jest łagodny, przyjemnie wygładza i nie podrażnia skóry.
Mąż jest bardzo zadowolony z tego produktu.
Opakowanie kosztuje około 22 PLN.



Komentarze

  1. Faktycznie te kosmetyki są bardzo delikatne, no i ten obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamy tego żelu, bo mój mąż nie używa. Ale faktycznie, zapachy męskiej Tołpy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... bardzo fajna propozycja, z chęcią zakupię dla swojego przyszłego męża :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mój mąż zapewne byłby zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Kochany ma swoją wodę z kranu, mydło i krem Nivea - nic więcej nie jest mu do szczęścia potrzebne, nad czym (nie ukrywam), że nieco ubolewam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mąż również testuje ten żel, ale jak dotąd nie mogę się niczego od niego dowiedzieć, czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tołpa ma bardzo dobre kosmetyki, te dla mężczyzn również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tołpa ma większość bardzo dobrych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tołpa ogólnie jest czsto polecaną i dobrą firmą kosmetyczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ma ten żel i bardzo go lubi, tak jak ja:) Daje fajne orzeźwienie dzięki mentolowi.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ^.6
    +zapraszam do mnie ;3 http://plaapcio.blogspot.com/

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha też ostatnio zakupiłam swojemu W krem i żel z Tołpy, a ja jak dalej nie próbowałam ich kosmetyków tak nie wiem kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż, niektórzy mężczyźni uważają, że do szczęścia i prawidłowej higieny wystarczy im woda i mydło... I jak tu przekonać takiego delikwenta? Chyba tylko przez pokazanie mu Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co, dbamy o swoich mężczyzn :) A co do kosmetyków Balea, to również bardzo nad tym ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest i u nas w domu. Jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kosmetyk.My z Tołpy jeszcze nic nie używaliśmy ale widzę,że produkt jest wart bliższego poznania się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O i nawet kosmetyki dla mężczyzn mają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę, chyba będę musiała mojego zaopatrzyć w to cudo, to może przestanie mi podbierać mój żel do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

.

zBLOGowani.pl
Copyright © My lifestyle...