3 kwietnia 2013

Jaskółcze ziele w troszczy się o moje dłonie


Ten krem do rąk kupiłam w zasadzie jako któryś z kolei, ale czytałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat kosmetyków firmy Green Pharmacy, więc postanowiłam sama się przekonać zaczynając od czegoś małego. Krem z jaskółczym zielem jest przeznaczony zarówno do pielęgnacji dłoni jak  i paznokci.
Opakowanie jest bardzo przyjemne dla oka, a w dodatku jest to miękki plastik, który z łatwością poddaje się naciskom.
Konsystencja dość gęsta, w kolorze przeuroczym, coś jak budyń waniliowy :) Nie ma problemu z rozprowadzaniem kosmetyku ani z wchłanianiem. Zapach jest ładny i dość intensywny, ale takie wrażenie mam tylko na początku.
Krem bardzo sobie chwalę ze względu na działanie. 
Jest dobrym produktem na okres zimowy, kiedy dłonie są narażone na obciążenia wynikające z warunków atmosferycznych. Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza.Wygładza skórę na dłoniach, czyni ją miękką i przyjemną w dotyku.

Polecam akcję

23 komentarze:

  1. Tym produktem mnie mocno zainteresowałaś :) Jak wykończę swoje zapasy to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki "Greenka", ale kremu do rąk jeszcze nie miałam. Ale nic stracongo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! To coś dla mnie. Moje dłonie strasznie ucierpiały po tej zimie...dosłownie przed chwilą napisałam to w moim paznokciowym poście :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie, ciekawy kremik. Musze się mu przyjrzeć w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tym kremem, jednak na razie mam jeszcze mały zapasik, więc może później się rozejrzę za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    + zapraszam na konkurs ( DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY ZE SKLEPU MERG )
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu z tej firmy nie znałam:) godny uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie tylko przyglądam się tym kosmetykom i widzę, że zbierają dużo pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o jaskółczym zielu ;p
    Jak wykorzystam moje 2 kremy do rąk to może sprawdzę ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ja muszę poszukać czegoś jeszcze bardziej nawilżającego zaczeła mi skóra pękać przy kostkach:((( Nie wiem co za płyn do mysia rąk dali nam w pracy. ale pierwszy raz mam taką katastrofę na rękach;/ nie pomagają nawet kremy do zniszczonych rąk.. MOże znasz coś odpowiedniego?? Pozdrawiam, Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki GP. Ostatnio miałam juz ten krem w koszyku, ale ostatecznie zamieniłam na inny :) Następnym razem na pewno wezmę

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiło mnie to jaskółcze ziele:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada ciekawie, nie widzialam go nigdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kremy do rąk...a ten właśnie zakupiłam, czekam aż do mnie przybędzie i zaczynam testy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna recenzja i super zdjęcia;) Kremu nie znam. Mimo iż mam suche dłonie to nie znoszę używania kremów do rąk. Na ciało owszem, ale z kremem na rękach długo nie wytrzymam. Jeszcze nie znalazłam odpowiedniego dla siebie;p Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Fajny ten kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze wiedzieć... pewnie kupie jak trafię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze żadnego kremu z tej linii, chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna recenzja, z super zdjęciami <3

    www.cookplease.blogspot.com spaghetti time!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry krem nie jest zły;) Ja się tylko zastanawiam kiedy zima odpuści, bo jakoś nie lubię cały czas kremować rąk a muszę na zimno moje ręce są beznadziejnie suche;//
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam ;)

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń