8 kwietnia 2013

Oliwkowy krem do rąk moim hitem


Kosmetyki Ziaja znam od lat i bardzo sobie cenię. Używamy wszyscy w rodzinie, także serii dla dzieci.
Linia z oliwką w swoim asortymencie zawiera m.in. oliwkowy krem do rąk i paznokci.
 
Konsystencja jest lekka, dzięki czemu krem szybko się rozsmarowuje i wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy.
Bardzo podoba mi się zapach tego kosmetyku.
Krem doskonale nawilża i wygładza naskórek. Zmiękcza i pomaga pozbyć się podrażnień. Jest to jeden z lepszych produktów do rąk, jakie znam. Używam zwykle rano i wieczorem, co w zupełności wystarcza, nawet przy częstym myciu dłoni w ciągu dnia. Warto wspomnieć, że jest przeznaczony także do paznokci.

  Opakowanie jest spłaszczone, więc zmieści się w każdej torebce.
Za 80 ml produktu zapłacimy około 6 PLN. Dostępny w wielu drogeriach. Warto kupić.

 Skład
Doskonały krem na zimę. 
Zabezpieczy dłonie i paznokcie przed zimnem i wilgocią.


32 komentarze:

  1. Oliwkowego nie próbowałam, ale Ziaja do rąk z kozim mlekiem potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kremy z Ziai są dobre:) polecam:) tego akurat nie używałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ziaje fajne produkty za niską cenę oliwkowa seria jest dobra ale wole kozie mleko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię Ziaje. Masz ode mnie wiadomość na gmail.

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam wiele dobrego o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, ale nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z Ziaji krem do rąk ale kozie mleko , ten wydaje się byc równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten krem i faktycznie jest świetny! :) Tylko pod koniec trzeba pociąć opakowanie,bo strasznie dużo kremu zostaje w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czas temu miałam krem do rąk z Ziaji z tym, że właśnie Kozie Mleko i więcej raczej nie zdecyduję się na ten zakup. Zdecydowanie nie przypadł mi do gustu. Ani konsystencja ani działanie. Kremowałam, kremowałam... i gdy tylko znikał z powierzchni mojej skóry miałam wrażenie jakbym w ogóle żadne kremowanie nie miało miejsca... to zupełnie do mnie nie przemawia. No ale może moje dłonie potrzebują po prostu czegoś więcej =).

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś i był fajny, ale szybko się skończył. Moja mama bardzo lubi krem do rąk z serii Kozie Mleko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Równiez uwielbiam kosmetyki od Ziaji ;))

    zapraszam do siebie na konkurs:
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja ma genialne kremy do rak, ja mam teraz ten kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam parę dni temu krem z tej serii, ale kokosowy. I też jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z Ziaji bardzo lubię krem do rąk z kozim mlekiem :) Działa u mnie świetnie. Ale oliwkowego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten kremik, kojarzy mi się faktycznie z zimą i dzielnie daje sobie radę w zimowych warunkach. Poza tym opakowanie jest fantastyczne bo mieści się w kieszonkach bocznych torebki nie odkształcając jej przy tym! :) Co do samej notki- piękne zdjęcia, bardzo kreatywne :* gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mialam jeszcze tego kremu, może kiedys się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem tego kremu, nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale mimo iż kusisz swoją opinia, to na razie mam nadmiar kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam choć opakowanie wygląda bardzo znajomo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremy oliwkowe z ZIAJA mają dosyć tłustą konsystencję - także na obecną pogodę są w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ziaji miałam kiedyś ten z kozim mlekiem:) był całkiem fajny- tej wersji jeszcze nie używałam- ale kończy mi się właśnie mój z Biedronki- więc może skusze się na ten:))

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kremy do rąk... zawsze mam w domu pokaźny zapas... te z Ziai lubię, chociaż wole wersję z kozim mlekiem

    OdpowiedzUsuń
  23. mam krem do twarzy z tej serii i stosuję go jako krem do rąk, mimo dość gęstej konsystencji bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam antyperspiranty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tego jeszce nie miała, będę musiała sobie kiedyś sprawić. Narazie musze zużyć moje cztery kremy do rąk:)

    OdpowiedzUsuń