24 kwietnia 2013

Wymianka - zapraszam :)


Poniżej prezentuję kosmetyki, które chętnie wymienię na:

- książki dotyczące diety dla cukrzyka, z przepisami

- biżuterię dla nastolatki , która spodoba się mojej córce

- książki o tematyce związanej z funkcjonowaniem obozów koncentracyjnych lub łagrów radzieckich

- lakiery w kolorach neonowych 

- inne propozycje mile widziane :)

Kontakt:  m_margaretka@o2.pl

Serum intensywnie wyszczuplające Eveline
 - nowe, ale otwarte pod koniec marca.
 Zestaw żel + serum termoaktywne - nowe, nie zostało otwarte. rezerwacja
 Krem Efektima Aktywator Kolagenu
 - nowy, ale otwarty na początku kwietnia.
rezerwacja
 Bambusowa paletka Madame Lambre ( razem z cieniami)
rezerwacja
Cienie- użyte dwa razy
Szary - nr 42 Fioletowy - nr 21

rezerwacja
Tusz do rzęs Wibo Growing Lashes - nowy, nie otwierany
(pomadka występuje na zdjęciu wyłącznie jako towarzyszka tuszu)
rezerwacja
Lakier z kolekcji blogerskiej "Zielona Fantazja" - nowy, wygrany na blogu, wcześniej kupiłam identyczny.
rezerwacja

13 komentarzy:

  1. ta paletka cieni jest ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygarnęłabym coś, ale nie mam nic, co by cię interesowało:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz coś od Siebie zaproponować :)

      Usuń
    2. Sama nie wiem, co mogłabym ci zaproponować...:)

      Usuń
    3. Spróbuj :) Jestem otwarta na wszelkie propozycje, a co z powyższej listy Cię zaciekawiło?

      Usuń
    4. Myślałam o Eveline i Wibo:) Albo tylko jedno z nich:)

      Usuń
  3. Mnie też zaciekawiła bambusowa paletka, szkoda że nie w beżach/brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzyj do mnie może cos ci w oko wpadnie :)
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/p/wymienieodsprzedam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, wybieram kremik, paletkę tusz wibo i lakier i Zestaw żel + serum termoaktywne :)
    to jak wymieniamy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski lakier, bardzo żałuję że teraz nie mam pazurków...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo paletka mnie zaciekawiła:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy tutaj widzę,muszę się zastanowić czy czegoś aktualnie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ok dokładam, i oczywiście przesyłka za przesyłkę ::)
    napisz mi swój adres na maila :) beautystudio90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń