18 maja 2013

Spektakularnych efektów nie zauważyłam


Skoncentrowane Serum do Rzęs 3 w 1 firmy Eveline kupiłam, ponieważ uznałam, że moje rzęsy potrzebują odżywienia. Prawie codziennie używam tuszu do rzęs, co niestety, osłabia rzęsy.



Na początku używałam odżywki na noc. Pierwsze efekty zauważyłam po 4 tygodniach, chociaż nie był to jakiś spektakularny efekt. Było to delikatne wzmocnienie, ponieważ rzęsy przestały mi wypadać, jak miało to miejsce wcześniej. Później zaczęłam używać kosmetyku pod tusz do rzęs i muszę przyznać, że wyglądało to ładnie, ale tusz szybciej się wykruszał, co powodowało efekt pandy. Wróciłam zatem do stosowania wyłącznie na noc.
 
Opakowanie jest wygodne, szczoteczka wyprofilowana doskonale, pokrywa nawet najkrótsze rzęsy.
Nie podoba mi się jednak kolor tego serum, bo po nałożeniu zaczynamy straszyć białymi rzęsami.
Podsumowując,  polecam wypróbowanie tego produktu. Jestem przekonana, że systematyczne stosowanie może  wzmocnić osłabione rzęsy. Mnie, niestety, systematyczności zabrakło. Serum jest bardzo wydajne, opakowanie 10 ml wystarczyło mi na ponad pół roku. Kosztowało ok. 11 PLN.

28 komentarzy:

  1. Ja używam go zawsze pod tusz dzięki czemu trzyma mi się na rzęsach cały dzień, kruszenia nie zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zauważyłam aby mi rzesy urosły. Stosuje już pół roku...
    Zrezygnowana już używam go teraz tylko jako podkład pod tusz do rzęs bo tylko do tego się nadaje.
    Jego użyteczność powinna byc skierowana właśnie w tą stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie znam, ale mam inny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam pod tusz i na noc:) pod tusz trzeba uważać z ilością bo się właśnie będzie kruszył i obsypywał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale w sumie chciałabym przetestować

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie mam zaufania do tej firmy po tej aferze z ich odżywkami...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie urzywałam tego kosmetyku ale widziałam na wielu blogach.
    szczerze mówiąc nie kuci mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie korzystam z takich specyfików

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję wypróbować kilka razy, ale sama nie zdecydowałam się na zakup :) niewiele mogę na ten temat powiedzieć, jednak świetnie nadawał się pod tusz :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam ją całkiem niedawno i testuję. Ale widzę po komentarzach,że w sumie kiepski jest ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe ;-)
    zapraszam do siebie www.klaudiachwedyna.blogspot.com kazdy kto odwiedzi czeka niespodzianka !

    OdpowiedzUsuń
  12. też używam, jeszcze go mam niestety.. ale żadna rewelacja... z resztą tez pisałam o nim recenzję ;))
    nakładam go tylko i wyłacznie na noci w dzień keidy nie nakładam tuszu do rzes.. własnie ma jeden plus o którym wspomniałaś, bo wzmacnia rzęsy.
    Ale więcej go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam od kilku tygodni codziennie, ale jedynie jako baza pod tusz. Na noc daję rzęsom odpocząć. Dzięki tej bazie tusz lepiej się nakłada, wygląda i trzyma zdecydowanie lepiej. Praktycznie wieczorem nie wiele jest pokruszony..
    Co do wypadania rzęs, moje chyba też mnie wypadają,czasem jakaś spadnie ale nie nachalnie jak było to widoczne wcześniej. Ja na pewno kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba i ja muszę wypróbować, bo moje rzęsy wołają o pomoc...:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/05/uwaga-wielkie-rozdanie-u-mtteam.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tej odżywki i byłam zadowolona:) Spektakularnego efektu nie ma się co spodziewać, ale coś tam widać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam, po kuracji neulash już nic mnie bardziej nie zachwyci...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś czas temu strasznie koło niego chodziłam, ale ostatecznie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam rzeczy z Eveline :)
    palczak.blogspot.com
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe ciekawe. mnie też rzęsy bardzo się osłabiły, a teraz używam jakiejść odżywki ze współpracy... zobaczymy. jak na razie chyba nie widze większych efektów, ale zobacze po zdjęciach porównujących ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. mi pomogła ale masz racje tu jest na pierwszym miejscu systematycznosc

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo rzadko używam tego typu kosmetyków,ale może to dobrze.
    Dzięki temu nie natknęłam się na żaden bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze produktu tego rodzaju ale będę musiała sobie coś takiego kupić;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. długo zastanawiałam się nad zakupem, w końcu jednak nie wzięłam ;) poczekam na kolejną promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie do końca przekonuje mnie ten produkt, ostatnio czytałam na jakimś blogu o metodzie odżywiania rzęs balsamem do ust alterra - ponoć bardzo skuteczna metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I dla moich rzęs przydałaby się kuracja, jednak wątpię by chciało mi się stosować to codziennie ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie ten preparat był bardzo fajny:) Stosowałam go regularnie i efekty były (pisałam o tym u siebie w jednym z postów)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń