13 czerwca 2013

Mineralne wykończenie makijażu z Eveline

Matująco- wygładzający puder mineralny Eveline kupiłam w Biedronce w promocyjnej cenie i na początku miałam w związku z nim mieszane uczucia.
 
Opakowanie jest wygodne i eleganckie, estetyczna puderniczka z lusterkiem i puszkiem do nakładania pudru. 


Wygląda rewelacyjnie, a gąbeczka okazała się dość trwała i można ją swobodnie prać.
Puder jest delikatny, nie zauważyłam, aby zapychał pory i powodował problemy skórne.
Dobrze wyrównuje koloryt cery, delikatnie kryje niedoskonałości, nie powoduje efektu maski, znacznie wygładza. W domu nakładam go pędzlem, a poprawki nanoszę później za pomocą gąbeczki.
Mam cerę mieszanką z tendencją do świecenia się z strefie T i u mnie utrzymuje się około 4-5 godzin, później wystarczy lekko poprawić. Jak dla mnie ten produkt zasługuje na wysoka notę. Polecam.


Kosztował zaledwie 10 złotych i żałuję, że nie kupiłam jednego opakowania na zapas. Jest wydajny, używałam go przez około 4 miesięcy.

19 komentarzy:

  1. jak trafię na niego to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ... na zapas nie ma sensu brać, skoro jest wydajny ;) Pewnie za jakiś czas znowu w biedronie zrobią promo z tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie opakowania:) muszę się na niego skusić, skoro tyle się utrzymuje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne opakowanie :) nie dość, ze dobry produkt to jeszcze pięknie podany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stwierdzam że Eveline ma na prawdę dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki z EVELINE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam tego pudru. Chociaż bardzo wolno zużywam kosmetyki tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie zastanawiałam się czy nie kupić tego pudru, dziękuję za opinię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam tego pudru, a przydałby się teraz jakiś...

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na razie to nie stosuje pudrów ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuje się elegancko chciałabym takie wsam raz do torebki

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę, a u mnie nigdy nie ma promocji eveline :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio nauczyłam się używać sypkich, gdyby z Eveline był sypki to na pewno bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy się z nim nie spotkałam :) ale chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń