14 czerwca 2013

Zakupowe szaleństwo


Moje zakupy w sklepie Bingo Spa:

1.    Sól Aloes i Oliwa z Oliwek z mikroelementami po 2,99
2.   Kremowe algi owocowo-waniliowe pod prysznic 500 ml po 3,99
3.    Żel pod prysznic BingoSpa "Minerały z Morza Martwego, 

       Pu-erh i Magnez" po 2,55
4.    Solanka borowinowa z masłem Shea i błotem z Morza 

       Martwego BingoSpa po 4,90
5.    Koktajl do kąpieli z ekstraktem z owoców Noni po 7,50
6.    Koktajl do kąpieli z guaraną i karite BingoSpa za 7,50
7.    Silnie złuszczający preparat z 50% kwasami AHA za16,0


Jako gratis do pierwszego zamówienia wybrałam olejek ze słodkich migdałów (cena 20 PLN)
Przesyłka powyżej 100 PLN jest darmowa :)

Przypominam o moim rozdaniu trwającym do jutra:
http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2013/05/zapraszam-na-rozdanie.html 

 


34 komentarze:

  1. o ludzie ! jakie zaopatrzenie :D ale cenowo rzeczywicie tylko brac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to zaszalałaś napisz koniecznie o tych produktach jestem ciekawa zapachów i działania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaszalałaś fajne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakas promocja była w BingoSpa czy to regularne ceny?

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW zaszalałaś :D Całkiem spory zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zapasy! Wojna się zbliża czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoho ale zpasy :D no to nieźle zaszalałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow jakie ogromne zakupy i zapasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo SZOK,
    Ty chyba rzeczywiście oszalałaś :)
    Dobrze, że ceny sa przystępne i dostałaś gratis :)
    zapasy, zapasy, :) kto ich nie ma :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szaleństwo ale tez tak czasem mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoooo, sporo! Teraz masz co testować ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. ceny mają niesamowite :D świetne zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooojoooj, ale zakupiska! ale ceny są fantastyczne!
    Mam nadzieję, że wszytsko się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaszalałaś chyba lubisz niesamowicie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ceny, ale w takich ilościach, to będziesz to zużywać miesiącami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne szalęństwo zakupowe;)Miodzio lodzio;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, mnóstwo tego:D Ciekawe jak się sprawdzi ten preparat silnie złuszczający, 50% to bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo mamusiu! Oszalałaś kobieto ;)
    Tyle to nawet ja jeszcze nie kupiłam nigdy :P
    Ale faktycznie przy takich cenach to żal nie brać - koniecznie napisz recenzje tych cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale szalenstwo ! :D Szkoda że muszę zacząć się ograniczać z zapasami zakupów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. WoW ! Ale poszalałaś z tymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow no za takie ceny to i ja bym sie połakomiła na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamusiu.... Ileż cudowności w jednym miejscu!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo wow :D. Ale zapas! Ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń