2 lipca 2013

Skuteczna ochrona przeciw poceniu

Dezodoranty kupuję różne. Wyboru dokonuję oczywiście pod względem zapachu, bo jakże inaczej sprawdzić produkt w sklepie. Tymczasem w przypadku dezodorantu czy antyperspirantu oczekujemy również, jeśli nie przede wszystkim, wysokiej skuteczności. 
Chcę Wam pokazać i polecić dwa, które u mnie sprawdziły się w 100%. Mają przyjemne nuty zapachowe, są skuteczne w eliminowaniu przykrego zapachu, nie podrażniają skóry.


Lady speed stick floral magic od Colgate


 Pret-a-porter Coty


Chętnie poznam Waszych ulubieńców spośród tego typu produktów :)

22 komentarze:

  1. kiedyś używałam, czuję sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie nie był skuteczny wymieniłam na rexone

    OdpowiedzUsuń
  3. Lady Speed Stick mam i lubię, ale posiadam wersję żelową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ich ja uwielbiam garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez dłuższy czas używałam kulek z Biedronki, potem Adidasa. W NL w miarę możliwości robię zapasy Odorexa, jest to tani, ale bardzo skuteczny antyperspirant. Szkoda tylko, że w Polsce niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem szczerze, nie mam problemów z poceniem , wolę perfumy ;p
    obserwuję i zapraszam do siebie , loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie takich, wole w kulce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeważnie używam w kulce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne Preta, a nie ma to jaak Lady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię ;C ja uwielbiam nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię, pozostawia żółte plamy:(

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie miałam anty z Lady SS,dobry jest anty z Ziaja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię antyperspiranty Ziaja i Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię produkty Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te dezodoranty LAdy Speed Stick :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat zakupiłam ostatnio w Biedronie identyczny Lady Speed Stick, zapach mi się spodobał bardzo.
    Używam go od kilku dni i na razie mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w chwili obecnej mam z Garniera z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez lata byłam wierna Ziaji, ale coś i się zepsuło, albo moja skóra się przyzwyczaiła i musiałam przerzucić się na Rexsonę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię sztyfty i deo, głównie stawiam właśnie na Lady Speed Stick i Rexonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lady speed stick tylko żelowe mi odpowiadają :P

    OdpowiedzUsuń