31 października 2013

Kwiat arniki ukoi zmysły i ciało

Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym kwiat arniki firmy FITOMED to pierwszy kosmetyk tej firmy, a jakim miałam do czynienia i jestem nim zachwycona.
Jako osoba mająca kłopoty z wrażliwą skórą poszukuję idealnego produktu do mycia, bo jak powszechnie wiadomo znaczna część produktów do kąpieli wysusza skórę. Płyn Fitomed do takich nie należy. Po kąpieli skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.

Produkt zawiera składniki bioaktywne:
wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, kwiatu arniki, nasion kasztanowca, igliwia sosnowego, ziela marzanki, substancje nawilżające i osłaniające. 
Przed użyciem należy wstrząsną butelką, bo na dnie może wytwarzać się naturalny osad.
Gęsta konsystencja i duża wydajność to kolejne atuty tego produktu. Już dwie nakrętki wystarczą do stworzenia w wannie piany. Myślę, że warto po niego sięgnąć, bo rzeczywiście łagodzi podrażnioną skórę i pozwala się zrelaksować po męczącym dniu.
Niektórym może przeszkadzać zapach, jest ziołowy, ale bardzo delikatny. Ja go polubiłam, podobnie jak konsystencję.
Zapraszam na stronę
Fitomed
 

15 komentarzy:

  1. Brzmi fajnie, ale u mnie aktualnie trwa remont :D I właśnie pozbyłam się wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyny płyn do kąpieli jaki na razie przypadł mi do gustu (i to tylko ze względu na zapach) jest płyn z original source o zapachu czekolady i mięty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten zapach.Jeszcze nigdy nie miałam ziołowego płynu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogólnie za ziołowymi zapachami nie przepadam
    ale arnika jest bardzo dobra na podrażnioną skórę i idealna dla wmagającej

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam zapach się podobał, fajny ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyny do kąpieli bardzo lubię, jestem ciekawa jak by mi się ten sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię ziołowo pachnące kosmetyki więc czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię ziołowe, chętnie po niego siegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam od Fitomedu płyn kwiat lipy - świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń