1 listopada 2013

Balsam na suche włosy

Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych FITOMED polecam gorąco osobom, które mają przesuszone, łamliwe i zniszczone włosy. Jest przeznaczony dla osób mających wrażliwą i alergiczną skórę.

W buteleczce o pojemności 250 ml znajduje się gęsty, kremowy kosmetyk, który dzięki dużej ilości naturalnych składników korzystanie wpływa na poprawę stanu włosów i skóry głowy. Zamknięcie na klik jest wygodne i praktyczne.
Gęsta konsystencja w tym przypadku jest gwarancją dużej wydajności. Szampon dobrze się pieni i szybko wypłukuje z włosów. Polecam mieszanie na dłoni z niewielką ilością wody. Kosmetyk nie obciąża włosów ani nie powoduje konieczności częstszego mycia.
Szampon ładnie pachnie, zapach jest taki ziołowo słodkawy, jak niektóre herbaty ziołowe. Bardzo przyjemny.
Jedynym  minusem jest to, że trochę plącze włosy, ale wystarczy odrobina odżywki, aby uniknąć nieprzyjemnego i długotrwałego rozczesywania.
 
Zapraszam na stronę
Fitomed
  

21 komentarzy:

  1. nie spotkałam się z nim, ale skoro jest idealny dla alergików i fajnie się spisuje, muszę kiedyś na niego zapolować, dla siebie i córy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za ziolowymi szamponami, mialam zla przygode :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. To akurat nie na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak te moje włosowe zapasy zużyję to koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten szampon, ma jak dla mnie same zalety

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze z tej firmy nic nie używałam,ale recenzja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze o nim wiedzieć, bo moje włosy bywają suche.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę, ale lubię używać tego typu szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie umiem się przekonać do fitomed

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo często zmieniam szampony, więc może skuszę się kiedyś i na ten:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę go wypróbować na moje suche włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno niezły choć osobiście wole szampony po których się dobrze rozczesuje. Nie zawsze mam czas na odżywkę, a te bez spłukiwania za bardzo obciążają. :)

    OdpowiedzUsuń