Wyrównuje koloryt i doskonale nawilża


Produkt firmy Bandi, którego używałam przez ostatnie dwa miesiące to AHA+PHA Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasam


Na stronie producenta czytamy:
Nawilżający krem o działaniu złuszczająco – biostymulującym. Odpowiedni do każdego typu  cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt.

Muszę przyznać, że miałam pewne obawy związane ze stosowaniem tego produktu, ponieważ jak powszechnie wiadomo działanie kwasów na skórę bywa problematyczne, szczególnie przy cerze wrażliwej. Okazało się, że mój strach miał wielkie oczy i był nieuzasadniony.
Krem znajduje się w eleganckim, poręcznym i praktycznym opakowaniu z dozownikiem. Aplikacja jest przyjemna, bo krem ma lekką, żelową konsystencję, a wchłanianie trwa dosłownie kilka sekund.
Kremu używałam zgodnie z zaleceniem producenta tylko na noc, więc ominęła mnie  konieczność ochrony twarzy przed działaniem promieni słonecznych, które mogłyby całkowicie zepsuć końcowy efekt.
Pierwsze efekty działania kremu zaczęłam dostrzegać po około 3-4 tygodniach. Odczuwałam początkowo lekkie ściągnięcie i pieczenie, ale skóra stała się gładsza, a większość przebarwień słonecznych wyblakła. Po 2 miesiącach mogę powiedzieć, że efekt jeszcze bardziej się pogłębił i nigdy nie miałam tak świeżej i promiennej cery o tej porze roku. Przebarwienia są ledwo widoczne, a skóra dobrze nawilżona. Koloryt jest bardziej wyrównany.
Produkt kosztuje 69PLN/50ml. To dobra cena za tak profesjonalny kosmetyk.
 
Zapraszam na stronę firmy BANDI
 
 oraz do sklepu, 
gdzie na 2 grudnia przewidziano dzień darmowej dostawy

Dzień Darmowej Dostawy
https://www.bandi.pl/sklep/index.php




Komentarze

  1. Bardzo mi się spodobało jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uczucie pieczenia przez chwilę po aplikacji jest normalne przy kwasach, kusząca propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kosmetyk, aczkolwiek ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być genialny :) Ale ta cena troszkę mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś czaiłam się żeby go kupić ale faktycznie cena jest troszke za wysoka jak na mój budżet ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bandi super kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również walczę z przebarwieniami skóry, ale tego kosmetyku nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

.

zBLOGowani.pl
Copyright © My lifestyle...