20 grudnia 2013

Drobne zakupy w przyjaznej drogerii

Pewnie  patrząc na zdjęcie zastanawiacie się co to właściwie jest?
Otórz są to zakupy jakie poczyniłam w bardzo przyjaznym sklepie internetowym Superkoszyk.pl

SuperKoszyk.pl - Największa Polska Drogeria Internetowa
Wśród ogromnego wyboru towarów (kosmetyki, akcesoria, produkty dla zwierząt i dla domu) poruszamy się bardzo wygodnie, bo wybieramy nie tylko konkretny rodzaj produktu, ale też np. firmę, która nas interesuje.
Ceny są konkurencyjne, naprawdę warto zrobić tam zakupy. Przykładowo za szampon dla psa zapłaciłam 5,82 PLN, gdy całkiem niedawno w sklepie zoologicznym musiałam wydać kilkanaście złotych za produkt o mniejszej gramaturze.
Wszystkie produkty, które widzicie na pierwszym zdjęciu kosztowały razem z przesyłką niecałe 50 PLN.
Paczka była u mnie w ciągu 24 godzin od zamówienia.
Miłym akcentem były dołączone do zamówienie próbki - dostałam miniaturkę szamponu, płynu do płukania tkanin, tabletek do zmywarki.

8 komentarzy:

  1. sporo za niewielkie pieniądze, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tezżu nich robię zakupy. Mąż się śmiał, że zamówiłam nawet papier toaletowy i Domestosa. No, ale dlaczego nie, skoro były tańsze, niż w lokalnych sklepach? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szybkie i wspaniale zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak, i zakupów nie trzeba nosić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna opcja takie zakupy, może kiedys tez takie zrobię z dostawą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też polecam tę drogerię :)

    OdpowiedzUsuń