23 stycznia 2014

Higiena intymna z Fitomedem

O tym jak ważna jest pielęgnacja i higiena okolic intymnych nie muszę nikogo przekonywać. Wiele firm kosmetycznych oferuje produkty do higieny intymnej, a dzisiaj przedstawiam ziołowy żel do higieny intymnej firmy Fitomed.
 
Według producenta:
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w profilaktyce i fitoterapii stanów zapalnych, żel działa oczyszczająco, dezynfekująco i osłaniająco. Delikatnie myje skórę i nie powoduje podrażnień, które często występują przy stosowaniu mydła.
 
Produkt jest umieszczony w przezroczystej butelce z zamknięciem na klik. Jest to wygodny sposób dozowania produktu, choć jeszcze lepsza byłaby pompka.  
Jest to żel o wyjątkowo łagodnym działaniu. Dość dobrze się pieni i szybko wypłukuje. Zapach jest ziołowy i delikatny, od razu mi się spodobał. Bardzo dobrze oczyszcza, pozostawiając na długi czas uczucie komfortu i odświeżenia. Dodatkowo zapobiega rozwojowi stanów zapalnych.
Myślę, że wrócę jeszcze do tego żelu.
Opakowanie zawiera 200 ml produktu i kosztuje 9 PLN. 
 Skład:
Fitomed

16 komentarzy:

  1. używam AA jak narazie, ale bardzo fajna recenzja ;)
    ________________________________________
    Zapraszam wszystkich na moje pierwsze rozdanie na: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Aa też kiedyś miałam, ale teraz zdecydowanie polecam Fitomed :)

      Usuń
    2. mój lekarz odradził mi stosowania AA i Ziaji, bo niby szkodzą. Teraz używam Dzidziusia :)

      Usuń
    3. Jestem zdziwiona, ale dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  2. Fajna recenzja, lecz nie miałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale na pewno warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena nie jest wygórowana więc warto przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, myślę, że się nie zawiedziesz. Można kupić w wielu aptekach :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale produkt wydaje się ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie kiedyś, jak wykończę kilka innych to zamówię...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt ale ja ma swój sprawdzony i raczej nie chce zmieniać. Jak coś to ja używam laktacyd, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, ale niestety nie ustrzegł mnie przed infekcją, szkoda ;)

    Zapraszam na rozdanie, KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, przed wszystkim nic nie jest w stanie nas ustrzec.

      Usuń
  9. Nie miałam, ale jakoś mnie nie kusi żeby go mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale nie lubię eksperymentować w tych sprawach.

    OdpowiedzUsuń