24 stycznia 2014

Zapomnij o swędzącej skórze na głowie

Szamponu do włosów tłustych Fitomed używałam z przyjemnością.

Jest to produkt przeznaczony do włosów z tendencją do przetłuszczania się na całej długości jak i u nasady. Ja miewam ten drugi rodzaj problemu, więc poszukuję produktów, które sobie z tym radzą.
Polecany przez dermatologów:
- w profilaktyce i zapobieganiu nawrotom łupieżu,
- przy alergicznym świądzie skóry,
- przy świądzie skóry wywołanym niewłaściwym doborem szamponów,
- przy nadmiernym łojotoku,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków, braku witamin.
 
Szampon spełnił pokładane w nim nadzieje. Zmniejszył przetłuszczanie się włosów u nasady i w końcu pozbyłam się uporczywego swędzenia skóry głowy. Jest łagodny i skuteczny. Polecam osobom mającym wrażliwą skórę głowy i tendencję do łuszczenia.
Konsystencja i ilość wytwarzanej piany odpowiednia do codziennej pielęgnacji. Dobrze się wypłukuje, ale trochę plącze włosy. Zapach jest typowo ziołowy, mnie bardzo się spodobał.
 
Buteleczka o pojemności 250 ml kosztuje 11 PLN. Szampon i inne produkty Fitomed można kupić w wielu aptekach w całym kraju, listę znajdziecie TUTAJ
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia pokrzywy, liścia szałwii, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, liścia rozmarynu.
Szczegółowy skład:
Fitomed

12 komentarzy:

  1. Dokładnie czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, uwielbiam jego zapach i działanie :)

      Usuń
  3. oo będzie idealny dla mnie, gdyż zrezygnowałam z farbowania włosów i nagle zaczęły się strasznie przetłuszczać u nasady ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Skóry nie mam swędzącej, ale włosy lubią się mi przetłuszczać u nasady więc ten szampon z pewnością muszę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmniejszenie przetłuszczania się włosów u nasady to coś co mnie bardzo kusi. Szkoda tylko, że plącze włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. na szczęście nie mam z tym problemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa czy sparwdził by się u mojego chłopaka, który ma duże problemy ze skóry głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A jest wersja do innego rodzaju włosów? Ten szampon wydaje się w zastosowaniu idealny dla mnie, lecz ja nie mam włosów typowo tłustych...

    OdpowiedzUsuń
  9. To musi być fajny produkt, nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń