15 lutego 2014

Naklejki wodne na paznokcie


Dzisiaj chcę Wam pokazać ciekawe ozdoby na paznokcie. 
Są to naklejki wodne tzw. kalkomanie.

Są one łatwe do zastosowania, bo wystarczy nałożyć elementy dekoracyjne na paznokcie i zmoczyć je wodą.

Dla utrwalenia polecam pociągnąć wierzch lakierem bezbarwnym.
Naklejki można kupić na allegro u użytkownika NAKLEJKI-WODNE 
Wybór wzorów jest ogromny, ponad 300, na pewno każdy znajdzie swoje ulubione motywy.
 
Cena jest bardzo atrakcyjna, jeden blister kosztuje 3,20zł, a przy zakupie 5 sztuk, szósty losowo wybrany arkusz dostajemy gratis.



Jak Wam się podobają?
Mnie bardzo :) Polecam :)

26 komentarzy:

  1. właśnie poluję na coś takiego, wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, właśnie zamówiłam kolejne wzory :)

      Usuń
  2. Ale zabawne te naklejki. Pamiętam, że kiedyś też była na nie moda. Fajnie, że wróciły do łask.

    OdpowiedzUsuń
  3. te naklejki z kotkami najlepsze!! :D boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam też "jaskółki" i "pandy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te kotki są fantastyczne! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie takie ozdoby,nie miałam jeszcze nigdy ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło słodko! Mam ochotę sobie kupić pierwsze naklejki wodne, wydają się być świetnym sposobem na zdobienia dla mało zdolnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja zdolności do malowania i ozdabiania nie mam, a z tymi naklejkami każdy sobie poradzi :D

      Usuń
  8. Mam je w planach zakupowych, ale w marcu, bo w lutym przekroczyłam budżet dwukrotnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne te naklejki.Chyba sama spróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są. :P Muszę sobie takie zafundować. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu zamówić, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądają na paznkociach

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne, z takimi naklejkami żaden mani nie bedie nudny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziaszne te naklejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ja wlasnie zaczynam przygodę z naklejkami wodnymi:
    https://www.youtube.com/watch?v=PlT0Ris4v3c&list=PLSO6T4O0vIvlkRfKtBQ3nTk7ir4N8jjuh&index=1

    OdpowiedzUsuń