27 lutego 2014

Wygraj pachnące produkty PartyLite

                                       Witajcie :)

                      Razem z Partylite 
                   serdecznie zapraszam 
                  do udziału w konkursie.
Nagrody są przewidziane dla dwóch osób.
Zestaw nr 1:
Wkład Scent Plus o zapachu "Strawberry Fields" (do kominków)
Świeczki Tealight - po 2 o zapachu "Włoskie wybrzeże" 
i " Drewno z solą morską"

Zestaw nr 2:
Wkład Scent Plus o zapachu "Vanilla Silk"
(do kominków)
Świeczki Tealight
- po 2 o zapachu "Włoskie wybrzeże"

 i "Śnieżnobiałe jagody"


Regulamin:

1.Organizatorem rozdania jest właścicielka bloga: http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/
2. Sponsorem nagród jest
Partylite 
3. Rozdanie trwa od 27.02.2014r. do 15.03.2014r. do godziny 23:59.
4. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 833).
5. Warunkiem uczestnictwa jest polubienie
FanPage’a  PartyLite naFacebook’u (wymóg sponsora)
 i udostępnienie informacji o konkursie jako banera na blogu lub (jeśli nie macie bloga) na FB 
oraz 
udzielenie odpowiedzi na pytanie:  Jakie zapachy lubię najbardziej? 
(liczę na zabawne i kreatywne wypowiedzi)
6. Będzie mi miło, jeśli zaobserwujecie publicznie mojego bloga
i polubicie  profil na FB 
7. Wysyłką i wszelkimi formalnościami zajmuję się osobiście. Wyniki zostaną ogłoszone do 5 dni od zakończenia konkursu.
8.  Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.

9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



Wzór:
1. Obserwuję jako: 

2. Na FB lubię jako:
3. Lubię FanPage’a PartyLite  jako:
4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link):

5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?
6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) :  
7. Adres mailowy:

Zapraszam, produkty są naprawdę godne uwagi :)


 

19 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako: Paulina C.
    2. Na FB lubię jako: Paulina Czarnecka
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Paulina Czarnecka
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://paulinowyblog.blogspot.com/
    5. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię kwiatowe zapachy są takie świeże i wnoszą bardzo przyjemny zapach w pomieszczeniu, no i oczywiście przypominają nam o nadchodzącej pięknej wiośnie :)
    6. Wybieram zestaw nr: 1 . Adres mailowy: 15.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: Daria Gwiazdowska
    2. Na FB lubię jako: Daria Gwiazdowska
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako:Daria Gwiazdowska
    4. Dodaję baner tu: http://probkigratisy.blogspot.com/
    5. Jakie zapachy lubię najbardziej?: Najbardziej lubię owocowe zapachy. Od razu leci mi ślinka na myśl o granacie, marakuji i innych pysznościach :) przeważnie takie zapachy są słodkie, czyli takie jakie lubie :)
    6. Wybieram zestaw nr 1
    7. Adres mailowy:gwiazdka917@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Angelika K.
    2. Na FB lubię jako: Angelika K.
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Angelika K.
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): FB
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Subtelne i delikatne, owocowe...
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 1
    7. Adres mailowy: angelisia.k (małpa) o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako:
    2. Na FB lubię jako: Dorota Wysocka
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Dorota Wysocka
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): https://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/dorota.wysocka.568/posts/647830448586866?stream_ref=10
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: zapachy frezji i pigwy - moje ulubione
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2): 2
    7. Adres mailowy: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: Anulaa89 (Anna Tabas)
    2. Na FB lubię jako: Anna Tabas
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Anna Tabas
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://darmowa-probeczka.blogspot.com/
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: najbardziej lubię zapachy kwiatowe, słodkawe, ale nie mdlące. Lubię gdy są wyraźne.
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 1
    7. Adres mailowy: anulaa89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Marta (Kowalska)
    2. Na FB lubię jako: Marta Kowalska
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Marta Kowalska
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): https://www.facebook.com/marta.kowalska.18/posts/697334630317738?stream_ref=10
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Uwielbiam zapach czekolady - nie tylko w świeczkach, ale też balsamach do ciała, czekolady do picia, czy pomadki do ust. Zapach czekolady budzi we mnie pozytywne skojarzenia (jak chyba w każdych, bo wszyscy kochają czekoladę!), dzięki czemu czuję się zrelaksowana i odprężona ;)
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 1
    7. Adres mailowy: lefcia@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Angelika angelusia
    2. Na FB lubię jako: Angelika Musiał
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Angelika Musiał
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): w zakładce http://tuptusiowox.blogspot.com/p/blogowe-rozdania-czyli.html
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Troszkę ciężko jest mi na to pytanie odpowiedzieć gdyż ogólnie jestem wielką fanką świec zapachowych, wosków i innych drobiazgów o przeróżnych aromatach. Jednak gdybym musiała zdecydować się na te "naj" to z pewnością w gronie tym znalazłyby się zapachy kwiatowe ( oprócz nuty kwiatów polnych) oraz owocowe :)
    6. Wybieram zestaw nr ( 1 lub 2 ): 2
    7. Adres mailowy: angelika_musial@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: guzikzpetelka7
    2. Na FB lubię jako: Paulina Majchrzycka
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Paulina Majchrzycka
    4. Udostępniam na fb(link): https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka/posts/1447802732120535?stream_ref=10
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Jeżeli mogę być szczera to cieszę się kiedy cokolwiek czuję bo przez lata alergii rzadko miewam powonienie.Ale zestaw z chęcią przygarnę choćby ze względu na wygląd;)
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 2
    7. Adres mailowy: pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Majowa Malaga
    2. Na FB lubię jako: Majowa Malaga
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Majowa Malaga
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): baner- http://tococieszy.blogspot.com na FB również udostępniłam
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Hmm pytanie jakie lubię zapachy jest trudniejsze niż odpowiedz jakich nie lubię. Ale zagłębiając się w zakamarki mej pamięci od zawsze lubiłam zapachy lekkie, świeże a jednocześnie dość charakterystyczne. Zapachy słodkie również moim zmysłom odpowiadają, ale takie które nie chcą natychmiastowo udusić człowieka. Lubie zapach róż, wanilii, czekolady, porannej rosy i powietrza zaraz po deszczu. Uwielbiam gdy mój pokój otula zapach świeżo składnego prania. Na myśl o zapachu świeżego pieczywa aż robię się głodna-tak kocham taki zapach, prawdziwego chleba. Hmm, truskawki, maliny, mango, ananas- przepyszne zapachy. I ten dziwny ale "wciągający" zapach benzyny podczas tankowania:P Wieczorami już w łóżku lubię w szczególności zapach mojego mężczyzny... A podczas pobudki zapach łapek mojej suczki- dość dziwny ale fajny. Zawsze jej łapki znajdą miejsce na mojej twarzy-tak się przytula:P A ostatni ważny i uwielbiany przeze mnie zapach to zapach książek-zapach farby drukarskiej na papierze wymiata..Hmm, czy to wszystko z całą pewnością nie, ale czy da się opisać wszystkie zapachy które lubimy? Chyba nie..
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 2
    7. Adres mailowy: majowa.malaga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Dominika Róg
    2. Na FB lubię jako:Dominika Róg
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Dominika Róg
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://testujzgulgotkiem.blogspot.com/2014/03/blogerskie-rozdanie.html
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?:
    Zapachy lubię takie jak ja: słodkie, ponieważ pomagają mi przetrwać bez kalorii, owocowe, ponieważ dają mi siłę i zmysłowe...gdy pragnę poczuć się kobieco. Najbardziej jednak lubię zapach, który podoba się mojemu mężczyźnie, to tak cudownie usłyszeć "pięknie dziś pachniesz", Zaś z rana lubię zapach kawy, kojarzy mi się z czymś dobry, z moją pierwszą poważną pracą, zajęciami na uczelni od rana ale też romantycznymi porankami z nim, w ogródku w pełni słońca. Zapachy są dla mnie jak wspomnienia. Kocham więc zapach plastiku motoroli jak mój pierwszy telefon i tapicerki jak w naszym pierwszym samochodzie. Tęsknie za zapachem lata i ciepłego deszczu. Gdy tak pomyślę zapachy zawsze odrywały ważną rolę w moim życiu. Zapach przypraw, uwielbiam bazylię, tymianek, świeże, rosnące na parapecie. I mogłaby tak pisać jeszcze długo. Czy to wystarczy? Mam nadzieję, ze tak :)
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 2
    7. Adres mailowy: threerings@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: paula beauty woman
    2. Na FB lubię jako: Paulina Wewiórska
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Paulina Wewiórska
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://paulabeautygirl.blogspot.com/
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej? Jest ich kilka! :) po pierwsze zapach pomarańczy! Uwielbiam je jeść dlatego też bardzo lubię gdy niektóre moje kosmetyki mają ich zapach. Następny to zapach kokosu, wręcz lubuję się w przeróżnych balsamach, które właśnie tak pachną. I mój trzeci faworyt to zapach Lotosu, który momentalnie mnie odpręża ;)
    6. Wybieram zestaw nr : 1
    7. Adres mailowy: paula.beauty.woman@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na FB lubię jako: Marcin Gach
    Lubię FanPage’a PartyLite jako: Marcin Gach
    Udostępniam/Dodaję baner tu (link): https://www.facebook.com/marcin.gach.716
    Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?:
    Dla mężczyzny najpiękniejszym zapachem jest zapach jego kobiety i ten lubię najbardziej. Przyjemność sprawia mi też grzebanie pod maską samochodu, a więc zapach smaru i benzyny.
    Zestaw nr 2 kojarzy mi się z ciepłem domowego ogniska, więc razem z moją panią chętnie go poznamy..
    Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 2
    Adres mailowy: domatores@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako Barbara Lewalska
    2. Na FB lubię jako Basia 'Immortelle' Lewalska
    3. Lubię fanpage PartyLite jako Basia 'Immortelle' Lewalska
    4. Udostępniłam: https://www.facebook.com/basiaimmortelle.lewalska/posts/685445634831552?stream_ref=10

    5. Mój numer 1 to aromat wanilii - niewinny i zarazem zmysłowy, kojarzący mi się z bezpieczeństwem, ciepłem, intymnością, czułością. Waniliowe kadzidełka i świece zapachowe przywołują masę pozytywnych wspomnień, ten zapach otulał mnie w dniu, kiedy poznałam swego Narzeczonego :) Jednocześnie wanilia to rozkoszna woń beztroskiej młodości, świąt Bożego Narodzenia spędzanych wśród najbliższych mi ludzi, mistrzowskich ciast pieczonych przez babcię. A propos babcinych wypieków: uwielbiam aromat SERNIKA - zapach słodkiego, puszystego twarogu przeplatany rozgrzewającą nutką olejku migdałowego i kwaskowatą skórką pomarańczy. Taka kompozycja skłania mnie do wspomnień z czasów wczesnego dzieciństwa, pobudza moją wyobraźnię i... kubki smakowe :)
    6. Wybieram zestaw nr 2
    7. xximmortellexx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    2. Na FB lubię jako: Agata Ce
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Agata Ce
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=572883292809691&id=100002640775607&stream_ref=10
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?:
    Lubię owocowe zapachy,truskawki,maliny,cytrusy oraz zapach mięty i czekolady :)
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 1
    7. Adres mailowy: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: Świat piękna i testowania
    2. Na FB lubię jako: Bożena O.
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Bożena O.
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://milusinka12.blogspot.com/
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Takie,które rozbudzają moje wszelakie zmysły w sposób idealny...przenoszą mnie w krainę piękna,chociaż na krótką chwilę ,są tymi zapachami wszelakie kwiatowe,owocowe,świeże.. a wanilia to może wszędzie występować /kocham ten zapach/ , również w jedzonku :)
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 2
    7. Adres mailowy:b.olejarz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako: vesp007er (vesper lizbark)
    2. Na FB lubię jako: Amelia JA
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Amelia JA
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://osobliwe.blogspot.com/
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?:

    Zapach cynamonu najbardziej lubię,
    On dobry na smutek no i na nudę.
    Z dzieciństwem zapach ten mi się kojarzy,
    Szarlotka mojej babci ciągle mi się marzy…
    Wspomnienia najlepsze mi przywołuje,
    W mojej pamięci go skrzętnie przechowuję.
    Zawsze go będę pamiętała
    I z nim beztroskie lata wspominała.
    Przywołuje skojarzenia ogniska domowego,
    Bezpieczeństwa i radości z dnia codziennego.
    Na pochmurną pogodę i humor zły,
    Ten zapach zawsze pomaga mi!

    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 2
    7. Adres mailowy: vesp007er@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Adrianna Karpowicz
    2. Na FB lubię jako: Adrianna Karpowicz
    3. Lubię FanPage’a PartyLite jako: Adrianna Karpowicz
    4. Udostępniam/Dodaję baner tu (link): http://pazurkiumyszy.blogspot.com/
    5. Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?: Jak wspomniałam poniżej mama kocha wszystko co truskawkowe, ja natomiast po prostu mogę jak to brzydko mówiąc narkotyzować się zapachem trawy cytrynowej, no po prostu mega! Taka świeżość i mm ... No po prostu rewelacja!
    6. Wybieram zestaw nr (1 lub 2) : 1 . mama jest zakochana w truskawkowych zapachach. Ale by miała radochę :D
    7. Adres mailowy: adriannakarpowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń