14 marca 2014

Odświeżacze wodne skutecznie nawilżają powietrze




Odświeżacze wodne BRAIT firmy Dramers to produkty,
które polubiłam od pierwszego psiknięcia :)




Odświeżacze prezentują się bardzo ładnie. Płyny zapachowe umieszczone są w przezroczystych butelkach. Możemy w nich obserwować wodne kuleczki, które absorbują nuty zapachowe, dzięki czemu możemy cieszyć się świeżym i intensywnym aromatem kiedy tylko mamy na to ochotę.
Produkty są wyposażone w wygodne spryskiwacze, więc ich używanie nie sprawia najmniejszego kłopotu.



Zapachy kwiatowe Paradise Flowers oraz White Flowers bardzo mi się podobają. W całym pomieszczeniu pięknie pachnie, a dodatkowo powietrze jest nawilżone i w odczuwalnym stopniu odświeżone.
Warto podkreślić, że dużą zaletą odświeżaczy wodnych jest to, możemy ich używać nie tylko w powietrzu, ale też na tkaniny- zasłony, meble tapicerowane. 
Dostępne są też inne zapachy- owocowy Exotic Fruits oraz morski Ocean Breeze.
Preparaty testowałam dzięki uprzejmości agencji Best image PR

27 komentarzy:

  1. Lubię takie odświeżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję pomarańczową kupioną w biedronce i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie pachnące psikadełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam i ja te produkty :) Pięknie pachną, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę formę odświeżaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wiele już odświeżaczy przetestowałam, lecz moim numerem jeden są odświeżacze firmy Foen (perfumy do hoteli,gastronomii i aut) lecz świetnie sprawdzają się również w domu, 1l butelkę można dostać za ok.30zł, a dla intensywnego zapachu wystarczy psiknąć raz. Można je dostać w hurtowniach. Uwielbiam egzotyczne zapachy więc exotic z przetestowanej przez Ciebie serii by się pewnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nich, ale jestem zadowolona z Brait, więc na razie nie zamieram szukać niczego innego :)

      Usuń
  7. Ekstra, widziałam je kilka razy ale nie skusiłam się na zakup. teraz na pewno to się zmieni:))

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie czekam na przesyłkę od marki Brait, bardzo jestem tych odświeżaczy ciekawa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te odświeżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem ich fanką - są tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam swoje w Biedronie :) Lubię takie odświeżacze, cieszą oko i ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam różowy i faktycznie bardzo ładnie pachnie można zastosować w różny sposób co bardzo mi odpowiada :) dla mnie bomba ;) a dodatkowo nie droga bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, żeby produkt był skuteczny i niezbyt drogi :)

      Usuń
  13. Wierzę że pięknie pachną bo mam morski i jestem z niego bardzo zadowolona, wypróbuj go - warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wierzę! :D dzisiaj właśnie jeden upolowałam w biedronce :D!
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty powiesz? Doprawdy nie do wiary :) mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  15. nie używam odświeżaczy powietrza

    OdpowiedzUsuń
  16. nie stosuję odświeżaczy,ale może zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. coś nowego, nie widziałam ich jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te odświeżacze i bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń