18 marca 2014

Pachnące zestawy trafią do...

Dziękuję za udział w konkursie :)
Można było wygrać dwa zestawy pachnących produktów Partylite
 
 Zestaw nr 1:
Wkład Scent Plus o zapachu "Strawberry Fields" (do kominków)
Świeczki Tealight - po 2 o zapachu "Włoskie wybrzeże" 
i " Drewno z solą morską"

Zestaw nr 2:
Wkład Scent Plus o zapachu "Vanilla Silk"
(do kominków)
Świeczki Tealight
- po 2 o zapachu "Włoskie wybrzeże"

 i "Śnieżnobiałe jagody"


 Wybór był bardzo trudny, ale zdecydowałam, że obdaruję:

Paulinę C. - zestaw nr 1

Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię kwiatowe zapachy są takie świeże i wnoszą bardzo przyjemny zapach w pomieszczeniu, no i oczywiście przypominają nam o nadchodzącej pięknej wiośnie :)
 Majową Malagę - zestaw nr 2

Odpowiedź na pytanie - Jakie zapachy lubię najbardziej?:
Jakie zapachy lubię najbardziej?: Hmm pytanie jakie lubię zapachy jest trudniejsze niż odpowiedz jakich nie lubię. Ale zagłębiając się w zakamarki mej pamięci od zawsze lubiłam zapachy lekkie, świeże a jednocześnie dość charakterystyczne. Zapachy słodkie również moim zmysłom odpowiadają, ale takie które nie chcą natychmiastowo udusić człowieka. Lubie zapach róż, wanilii, czekolady, porannej rosy i powietrza zaraz po deszczu. Uwielbiam gdy mój pokój otula zapach świeżo składnego prania. Na myśl o zapachu świeżego pieczywa aż robię się głodna-tak kocham taki zapach, prawdziwego chleba. Hmm, truskawki, maliny, mango, ananas- przepyszne zapachy. I ten dziwny ale "wciągający" zapach benzyny podczas tankowania:P Wieczorami już w łóżku lubię w szczególności zapach mojego mężczyzny... A podczas pobudki zapach łapek mojej suczki- dość dziwny ale fajny. Zawsze jej łapki znajdą miejsce na mojej twarzy-tak się przytula:P A ostatni ważny i uwielbiany przeze mnie zapach to zapach książek-zapach farby drukarskiej na papierze wymiata..Hmm, czy to wszystko z całą pewnością nie, ale czy da się opisać wszystkie zapachy które lubimy? Chyba nie..


Gratuluję :) 

W przyszłym tygodniu, z okazji rozpoczęcia wiosny, zaproszę Was do udziału w kolejnym konkursie :)
 

21 komentarzy: