25 marca 2014

Przyjemny efekt chłodzący



Dzisiejsza opinia dotyczy intensywnego serum redukującego tkankę tłuszczową z serii SLIM 4D firmy Eveline.

Opakowanie jak widać bardzo praktyczne, z dużym zamknięciem na klik. Można na nim postawić kosmetyk po użyciu. Tubka jest miękka, więc łatwo wydobywamy produkt.
Konsystencja kremowa, niezbyt gęsta, bardzo przyjemna. Szybko się rozsmarowuje i wchłania. Nie zostawia tłustej warstwy. Jest to kosmetyk termoaktywny, na powierzchni skóry powstaje niezwykle przyjemny efekt chłodzący. Uwielbiam to uczucie.
Zapach kosmetyku jest lekko mentolowy, kojarzący się z chłodem i ze świeżością.
 Producent informuje:
POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ*:
• zmniejszenie obwodu brzucha o jeden rozmiar
• widoczna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej
• wymodelowana i wyrzeźbiona sylwetka
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet przez okres 4 tyg.

Szczerze mówiąc nie zauważyłam zmniejszenia obwodu brzucha ani jakiegoś spektakularnego efektu, ale to serum 
bardzo polubiłam i nawet zakupiłam kolejne opakowanie.
Jest wydajne i niedrogie. Doskonale nawilża i wygładza skórę.
Znacie ten produkt lub inne z serii SLIM?
Ciekawa jestem Waszych opinii.

23 komentarze:

  1. Cudów niestety nie ma, rozmiarów w dół nie będzie, ale samo używanie serum jest przyjemne ;) Fajny efekt chłodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, ja bardzo polubiłam ten przyjemny chłodek :)

      Usuń
  2. Kiedyś miałam jakiś produkt z tej serii / nie pamiętam dokładnie jaki/ , lecz musiałam się go pozbyć, gdyż zapach zupełnie nie był "mój' ale ten mentolowy fajny się wydaje być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie jestem fanką efektu chłodzenia kosmetyków Eveline :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie zniosłabym rozgrzewającego kosmetyku :)

      Usuń
  4. Jak fajnie chłodzi, to można wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę serię, ale efekt chłodzenia pozostawiam na lato, bo zimą zwyczajnie marzłam po użyciu serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam serum na brzuch i pośladki z Eveline i też lubię ten chłodek, szczególnie w lato...lubię takie produkty bo fajnie napinają i ujędrniają skórę...nie wierzę w ich działanie wyszczuplające, na to poradzą jedynie ćwiczenia i dieta...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam, ale jak daję przyjemne uczucie chłodzenia to warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go miałam i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez odpowiedniej diety i ćwiczeń brzuszka i tłuszczyku gdzieniegdzie nie zgubimy, ale skoro serum wygładza, nawilża i chłodzi, to chętnie poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, na moim blogu czeka na Ciebie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię kosmetyków z efektem chłodzenia - jestem zmarzluchem z natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te produkty w ogóle mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie lubię tego efektu chłodzenia, chyba że latem podczas upałów...

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam to serum i efekt chlodzenia na skórze,aż dostaję dreszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten balsam! Szczególnie w upalne dni hihi, efekt chłodzący jest super. Przy regularnym stosowaniu skóra nabrała fajnej gładkosci i jędrności. Cała seria zasługuje na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt chłodzenia lubię, tylko mało kiedy jest fajnie odczuwalny u mnie...kiedyś poznałam ten produkt i zapach nie był dla mnie dobry, więc znalazł innego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń