Polecam żel z Diabelskim Pazurem


Dzisiejsza opinia dotyczy żelu z diabelskim pazurem, który polecam osobom mającym problemy ze stawami i mięśniami.

Działanie: łagodzi bóle reumatyczne, polepsza ukrwienie, rozluźnia, działa przeciwzapalnie i przeciwbólowo.
Opakowanie jest bardzo praktyczne, bowiem zamyka się za pomocą solidnej nakrętki, a przez duży otwór z łatwością sięgniemy po wystarczającą ilość produktu. Dodatkowe zabezpieczenie w postaci sreberka to gwarancja, że otrzymaliśmy produkt, którego nikt wcześniej nie dotykał. Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię taki rodzaj zabezpieczenia.
Konsystencja jest żelowa, przypomina galaretkę, jest niezwykle lekka. Produkt bardzo szybko się rozsmarowuje i wchłania. Przynosi ulgę przy dolegliwościach kostno-stawowych. Mam od lat problemy z kręgosłupem, dlatego z zainteresowaniem sięgnęłam po żel z diabelskim pazurem i nie zawiodłam się. jest skutecznym i niedrogim środkiem przynoszącym ulgę w bólu. 
Opis ze strony sklepu:
Diabelski pazur wykazuje działanie przeciwzapalne, przeciwreumatyczne, znieczulające, sedatywne i moczopędne. Stosuje się go w reumatyzmie, dnie moczanowej, mialgii, lumbago i, w szczególności, w stanach zapalnych stawów, przy rwie kulszowej. Udowodniono, że stosowanie czarciego pazura zmniejsza opuchliznę i ból w stanach zapalnych stawów, ułatwia ich ruchomość.
Pojemniczek zawiera 250 ml produktu i kosztuje 12,50 PLN.
Jest bardzo wydajny, warto kupić, polecam :)
U mnie żel można kupić w sklepie z ziołami i naturalnymi kosmetykami.
 Skład:

Komentarze

  1. Ooo, ten żel to coś w sam raz dla mojej mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by się przydał na mój kręgosłup

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy jest ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tani jak na tego typu maść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że warto go wypróbować. Tego typu produkt jest niezbędny u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatkowe sreberka zanim dostanę się do produktu są dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojej mami idealny ! I dla babci i dziadka <3 zreszta chyba dla każdego : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i często stosuję na moją bolącą łopatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie używam masci konskiej, ale gdy się skończy chetnie wypróbuję ten diabelski pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywam masci i tabletki i jest poprawa polecam ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ten żel i polecam go każdemu z problemami reumatycznymi.kregosłupem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupilam diabelski pazur z alantoina firmy linia natury.Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

.

zBLOGowani.pl
Copyright © My lifestyle...