Tym razem przeczytałam 15 cm ;-)

O co właściwie chodzi?

Pisałam o tym TUTAJ

Jest to akcja, której celem jest popularyzacja czytelnictwa. 

Pierwszy zestaw przeczytanych książek opisałam tu:
http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2014/03/przeczytaam-25-cm-ksiazek.html
Dziś kolejna odsłona:
1. "15 blizn" - przeciętny zbiór horrorów
2. Aleksander Dumas " Dama kameliowa"
3. Mieczysław Maliński "Matka Jezusa" - piękna opowieść snuta z perspektywy Marii. 
4. Wojciech Szczawiński " Warto mimo wszystko" - efekt wywiadów przeprowadzonych z Anną Dymną.
5. Magdalena Kozłowska "Zupa z jeża" - wspaniała, magiczna powieść o wielopokoleniowej cygańskiej rodzinie.
6. Jennifer Egan "Niewidzialny cyrk"
7. Thom Lemmons "Tamtego dnia na krzyżu" - przeszłość i teraźniejszość, psychologiczne portrety pisarki oraz cieśli, który zbudował krzyż dla Jezusa.

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek i o żadnej też wcześniej nie słyszałam. Chętnie przeczytałabym "Matkę Jezusa".

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z książek nie czytałam :) dobrze Ci idzie to czytanie :) u mnie gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek tych akurat nie znam. Myślałam, żeby dołączyć do tej akcji, ale jakoś mi się wydawało, że tyle nie dam rady przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, chyba wezmę w niej udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś uwielbiałem czytać, nie było dnia bez książki, niestety od jakiegoś czasu brakuje mi czasu, jedynie czytam dzieciom bajki. Bardzo nad tym ubolewam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja, bardzo lubię czytać :) Z tych książek- nie znam żadnej, ale chętnie bym po nie sięgnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z tych książek nie czytałam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozycji przedstawionych przez Ciebie nie znam, u mnie czytanie idzie w wolniejszym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z tych książek nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio nie ma w ogóle czasu an czytanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Zupę z jeża" i bardzo mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiłaś mnie ta pozycją z Anną Dymną w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ZA takimi książkowymi akcjami, bo czytelnictwo ostatnio bardzo mocno kuleje, a to bardzo, bardzo fajna sprawa! Ja w tym tygodniu przeczytałam "Moje drzewko pomarańczowe", pozycja dla dzieci, dla młodzieży, ale baardzo warta polecenia! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedz Ty mi kochana, kiedy Ty znajdujesz czas na czytanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki tej akcji zaczęłam zdecydowanie więcej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teżbiorę udział w tej akcji, ale niestety kwiecień był fatalny jeśli chodzi o moje czytelnictwo...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

.

zBLOGowani.pl
Copyright © My lifestyle...