20 maja 2014

Morski czy cytrusowy? Oto jest pytanie :)


Niedawno opisywałam odświeżacze wodne Brait o zapachu kwiatów. Post jest TUTAJ

Kolejnymi odświeżaczami, jakie poznałam są produkty o zapachu owocowym Exotic Fruits oraz morskim Ocean Breeze.

Zaletą odświeżaczy wodnych BRAIT firmy Dramers jest to, 

że można je stosować w pomieszczeniach oraz bezpośrednio 

na tkaninach.


Spryskiwacz jest duży i ma szeroki zasięg, więc produkt rozpyla się na dużej powierzchni. Aromat jest niedrażniący i utrzymuje się dość długo. Oprócz odświeżenia produkty spełniają też inną, ważną rolę, mianowicie nawilżają powietrze, co jest ich niewątpliwa zaletą.
Zapachy bardzo mi się podobają i trudno byłoby zdecydować, który jest ładniejszy, bo oba mają w sobie to coś. Cytrusowy pachnie bardzo owocowo, natomiast morski kojarzy się ze świeżością i bryzą morską.
Odświeżacze o pojemności 425 g. można kupić już od 7 PLN.
Polecam, ze mną na pewno zostaną na długo.
Odświeżacze poznałam dzięki uprzejmości agencji PR-imo

I jeszcze informacja o rozdaniu, w którym biorę udział:
http://taczycowakasia.blogspot.com/2014/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

22 komentarze:

  1. chętnie bym wypróbowała morski ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ciężko zdecydować który ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wolę cytrusowy :) jednak oba mają to coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam jeszcze o nich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je gdzieś w sklepie, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten cytrusowy, jest naprawdę świeży i orzeźwiający!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odświeżacze Biedornkowe (ale te w metalowych opakowaniach), które robi właśnie Dramers i bardzo mi się nie podobały. Ciekawa jestem tych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto, tanie i wydajne, a zapachy boskie :)

      Usuń
  8. Chyba wolałabym cytrusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym w końcu je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je kupić za kilka złotych, a wystarczą na bardzo długo :)

      Usuń
  10. Bardzo lubie te odświeżacze .Sa o niebo lepsze od tych duszących aerozolowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, i zapach jest bardzo naturalny :)

      Usuń
  11. Chciałabym ten owocowy powąchać, znając mnie ten bardziej przypadłby mi do gustu niż ten drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te odświeżacze :)

    OdpowiedzUsuń