10 maja 2014

Zamówienie ze sklepu Rosewholesale

Zobaczcie jakie rewelacyjne zegarki zamówiłam 
w sklepie Rosewholesale


Chciałam, aby każdy z rodziny wybrał coś dla siebie i tak oto córce spodobał się zegarek z kotkiem
 Mój ukochany zdecydował się na ten model
A ja wybrałam taki zegarek
Są porządnie wykonane, wygodne i praktyczne.

Na paczkę czekaliśmy nieco ponad tydzień. Była zabezpieczona przed uszkodzeniami, więc czasomierze dotarły całe i sprawne. 
Duże tarcze świetnie się sprawdzają w każdych warunkach, a zapięcia są wygodne i z łatwością się je zakłada.
Zegarki bardzo nam się podobają. W rzeczywistości prezentują się lepiej niż na zdjęciach.
Polecam zakupy w sklepie Rosewholesale
Ja upatrzyłam sobie torebki:
http://www.rosewholesale.com/cheapest/elegant-splicing-and-stitching-design-195654.html

http://www.rosewholesale.com/cheapest/new-arrival-brown-zipper-design-116257.html
New Arrival Brown Zipper Design One-Shoulder Bag/Handbag For Female
http://www.rosewholesale.com/cheapest/casual-and-sweet-stripe-sacking-183762.html
Casual and Sweet Stripe Sacking One-Shoulder Bag For Female
Czy spodobało się Wam coś z asortymentu sklepu?

35 komentarzy:

  1. Fajne mają zegarki w tym sklepie, przeglądałam nieraz ich ofertę i kilka z nich wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązowa torebka z frędzelkami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam.na ta ostatnio torebkę + pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pochwalisz się na blogu, bo chętnie obejrzę zdjęcia :)

      Usuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten zegarek z kotkiem - uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka zadowolona, zrobiła furorę w szkole ;)

      Usuń
  5. Świetne :) Ten z kotkiem sama bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo fajnych rzeczy tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw zegarków dla całej rodzinki super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te zegarki, wyglądają bardzo solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te zegarki ;) Niebieska torebka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. zarąbisty ten zegarek z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. XCała trójka prezentuje się przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taak ten z kotkiem jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie śliczne, aż trudno by było się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak wpisuje sie kody rabatowe zamawiając dany produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodząc w zawartośc koszyka, po lewej stronie jest czerwony prostokąd z napisem "use coupon", tam wpisujesz kod :)

      Usuń
  15. A jak wyglądają koszty wysyłki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajesz towar do koszyka, a wchodząc w zawartość koszyka, po prawej stronie na dole jest rozwijająca się lista krjów i po wyborze Polski wyświetli sie koszt przesyłki, np. za ok. 0,5 kg jest coś koło 7-8 dolarów :)

      Usuń
  16. Hejka :) co sądzicie ona temat tego sklepu, czy warto kupować u nich rzeczy? Sa bardzo ładne ale boje się u nich zamawiać by potem nie dostac kota w worku ?! Doradźcie mi , prosze ?

    OdpowiedzUsuń