21 czerwca 2014

Gentle Day troszczy się o kobiety



Przywiązuję dużą wagę do środków higienicznych dla kobiet. Od jakiegoś czasu mam przyjemność używać produktów Gentle Day

Płyn do higieny intymnej jest umieszczony w spłaszczonej poręcznej butelce z zatyczką na klik.
Konsystencja w formie przezroczystego, gęstego żelu o prawie niewyczuwalnym zapachu.
Płyn dobrze się pieni i oczyszcza, jest bardzo wydajny. 
 Skład:
Oprócz płynu firma oferuje szeroki wachlarz podpasek i wkładek. Są one umieszczone w charakterystycznych, kobiecych opakowaniach, które przyciągają uwagę swoim delikatnym designem :)
Można wybrać spośród kilku rodzajów i wielkości w zależności od upodobań i potrzeb. Są też dostępne wersje ze skrzydełkami i bez nich. Umieszczone są w opakowaniach, które można wielokrotnie otwierać i zamykać.
Każda sztuka została dodatkowo opakowana w cieniutką folię, co jest bardzo praktyczne i higieniczne. Można również wrzucić do torebki "na wszelki wypadek".
Produkty Gentle Dey cechują się doskonałą jakością. Do ich wykonania użyto bezpiecznych materiałów, co zapewnia wygodę podczas użytkowania oraz nie powodują podrażnień.
Dodatkowym atutem są anionowe paski pochłaniające nieprzyjemny zapach i zwalczające bakterie.
Jestem nimi zachwycona :)
Dostępne w sklepie Gentle Day lub w aptekach DOZ.
GentleDay

29 komentarzy:

  1. Czytałam o tych produktach i ciekawiło mnie , jak wyglądają te paski anionowe...teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam tych podpasek nigdzie w sklepie, a jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno ciekawię mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy ani produktów :). Dobrze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te produkty. Te paski ... pierwsze moje wrażenie "co to jest? " :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tej firmie ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam, ale wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne uwielbiam je, ale troszkę drogawe jak na podpaseczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. super, jeszcze nie widziałam nigdzie tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdzie ich nie widziałam, ale zainteresowały mnie i chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz je widzę, fajnie że tak dobrze się sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo czytałam o ich produktach, ale jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam tej marki nigdzie:) a przyznam, że zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jeszcze używać żadnego produktu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio głośno o tych produktach w blogsferze ;) Ciekawiły mnie te paski, fajnie, że je pokazałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o tj firmie słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena standardowa, można spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale z przyjemnościa poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Zaciekawiły mnie te paski anionowe, muszę więcej o nich poczytać.
    Pozdrawiam.
    http://birginsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń