28 czerwca 2014

Odprężająca kąpiel


Którz z nas nie lubi od czasu do czasu zagłębić swoich członków w pachnącej wannie pełnej relaksującego płynu i pachnącej piany?

Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym kwiat lipy Fitomed
to rewelacyjny kosmetyk, który polecam Wam do relaksującej kąpieli.
W plastikowej butelce umieszczono 300 ml kosmetyku, a dzięki praktycznej zatyczce na klik z łatwością dozujemy odpowiednią dla nas ilość. Płyn jest wydajny, nie potrzeba dużo, aby uzyskać pożądany efekt.
Kolor kosmetyku przypomina brudną, błotną wodę z mieniącą się miodową poświatą, barwi wodę na nieokreśloną barwę. Pieni się w umiarkowanym stopniu (jest to charakterystyczne dla mydlnicy lakarskiej), oczyszcza i spłukuje bardzo dobrze. Zapach jest ziołowy, przyjemny i odprężający. Bardzo go polubiłam.
Kosmetyk nie podrażnia skóry i nie wysusza, ale pozostawia ją pachnącą ziołowa nutą i dobrze nawilżoną.
Kąpiel z dodatkiem płynu do kapieli Fitomed jest niezwykle przyjemna i pozwala odprężyć się po ciężkim dniu.
Składniki bioaktywne: mydlnica, kwiat lipy, rumianek prawoślaz, nagietek, substancje nawilżające i osłaniające.

Polecam odwwiedzenie strony Fitomed
Fitomed

14 komentarzy:

  1. Oj nie wiem czy ten zapach przypadłby mi do gustu ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny na pewno zapach.Ja lubię mieć pachnące produkty.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zawsze mam zapas i wybór w łazience :)

      Usuń
  3. Ciekawy kosmetyk, bardzo lubię zapach lipy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, moje ulubione składniki :) chyba musze to mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię ziołowych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! To szkoda, ja uwielbiam. Możę kiedyś sie przekonasz :)

      Usuń
  6. Był bardzo fajny, tak samo jak z arniką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię te ziołowe płyny z fitomedu, ich zapach mnie relaksuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, są bardzo zbliżone do natury :)

      Usuń
  8. Marzy mi się kąpiel :) Chociaż mogę sobie ją teraz wyobtazić ;)

    OdpowiedzUsuń