25 czerwca 2014

Odświeżona i oczyszczona skóra twarzy


Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy jest przeznaczony do cery tłustej i mieszanej.
Jestem posiadaczką cery mieszanej, więc u mnie powinien sprawdzić się znakomicie. Czy tak rzeczywiście było?

Produkt jest umieszczony w plastikowej butelce o pojemności 200ml, która jest wygodna do trzymania dzięki spłaszczonemu kształtowi. Używa się wygodnie ze względu na spryskiwacz, który swoim zasięgiem ogarnia całą twarz. Produkt ma specyficzny zapach, który na początku nie bardzo mi się podobał, ale szybko się do niego przyzwyczaiłam.
Na bieżąco możemy obserwować ubytek płynu, ponieważ opakowanie jest prześwitujące.
Kosmetyk spełnił swoje zadanie na piątkę z plusem. Podczas majowych upałów, jakie nawiedziły nasz kraj, stał się dla mnie produktem niezastąpionym. Używałam 3-4 razy dziennie w celu odświeżenia i stonizowania cery.
Jako osoba mająca cerę mieszaną często borkam się z problemem świecącej, a wręcz błyszczącej skóry w strefie T. Podczas używania oczarowego płynu problem ten został zminimalizowany, a dzięki temu czułam się bardziej komfortowo.
 Skład:
Jestem bardzo ciekawa lawendowego płynu nawilżającego. 
Polecam ten i inne produkty Fitomed
Fitomed

26 komentarzy:

  1. Fajnie , że się u Ciebie sprawdził . Produkt z pewnością godny swojej uwagi ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tego z pomarańczą to chętnie bym spróbowała , bo lawendy nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ten płyn nie pachnie lawendowo, ma specyficzny ziołowy zapach, natomiast co do pomarańczy, to sama chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  3. Coraz bardziej interesują i kuszą mnie produkty tej firmy :) Chyba muszę w końcu sama przekonać się o działaniu tych kosmetyków, no i kto wie, czy nie zacznę własnie od tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię hydrolaty, nie używam już toników, ten na pewno też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również odeszłam od toników, mam już na stanie ostatni z Madame L. :)

      Usuń
  5. Czaję się od dawna na ten produkt, ale obawiam się brzydkiego zapachu ;/
    Kupiłam hydrolat z kwiatem pomarańczy innej firmy i strasznie śmierdział! Oddałam babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i bardzo lubię ;)
    Lawendowy i różany też był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płyn może sie sprawdzić u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chrapkę na ten płyn :) Fajnie, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada ciekawie :) skoro do cery mieszanej, to chetnie bym wyprobowala :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo przydałby mi się :P fajnie że się sprawdził u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam ale chętnie bym wypróbowała przy mojej mieszanej cerze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo sobie chwalę ten produkt, a mam własnie mieszaną cerę :)

      Usuń
  12. Mam zamiar go wypróbować przy najbliższych testach. Sporo dziewczyn go chwali.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio miałam ochotę wypróbować hydrolaty i różne wody kwiatowe ale jednak ze względu na promocje wróciłam do sprawdzonego toniku z P&R :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z moją wrażliwą i raczej suchą skórą raczej ten produkt nie będzie najlepszy, choć ta recenzja bardzo mnie zachęciła i będę o nim pamiętać w razie czego :) Mi osobiście do codziennego oczyszczania służy (i bardzo dobrze się sprawdza) taki płyn micelarny Dermika - jest przeznaczony dla alergicznej skóry, co potwierdzam. Płyn fajnie oczyszcza i odświeża. Mogę go szczerze polecić jako produkt dla wrażliwej skóry, choć oczywiście to, jak kosmetyk działa, to już najlepiej sprawdzić samemu :)

    OdpowiedzUsuń