7 lipca 2014

Ubranko dla laptopa

Naklejki na laptopy to pomysł nie tylko na zabezpieczenie sprzętu przed zanieczyszczeniem, ale też nadanie mu nietypowego charakteru. Polecam.

Naklejkę, która ozdobiła mój laptop można kupić w sklepie Niebieskie Jabłko
Znajdziecie tam mnóstwo wzorów, więc każdy z łatwością znajdzie ciekawy obrazek dla siebie.
kolorowe-kredki-naklejka-na-laptopa serce-z-kamienia-naklejka-na-laptopajaponskie-wisnie-naklejka-na-laptopa
Przesyłka przychodzi porządnie zabezpieczona,  jest umieszczona w solidnej tubie. Naklejka kosztuje 13,90.

Co sądzicie o tym produkcie?
Podoba się Wam mój widoczek?

18 komentarzy:

  1. są rewelacyjne:D muszę zakupić na swojego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda :) od razu inny laptop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze fajna sprawa ;) niestety na mój nie da się nakleić nalepki bo ma światełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. te z kwiatkami mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra ! :D ja swoje zdjęcie im prześle :D i będę miała na lapie ;d buaha

    OdpowiedzUsuń
  6. moja przyjaciółka ma taką naklejkę na laptopie i pod nadgarstek, świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! Gdybym miał lapka to chętnie bym kupił takie "ubranko" na niego :) Coś co sprawiłoby, że byłby niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super :D I własnie narobiłaś mi ochotę na posiadanie własnej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł;) Zawsze można odmienić wygląd swojego laptopa
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna naklejka. muszę odmłodzić tak swojego starego laptopa

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Muszę także ubrać swojego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń