2 sierpnia 2014

Damski i męski zapach od Carlo Bossi


Carlo Bossi Parfumes jest dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku perfumeryjnym w Polsce.  W ofercie znajduje się duży wybór najsłynniejszych światowych zapachów dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku.


Firma świadczy również usługi w zakresie:- projektowania i produkcji wyrobów perfumeryjnych własnej marki
- nadruku na opakowaniach szklanych
- foliowania opakowań koperciarką
- produkcja perfum na specjalne życzenie klienta
Realizują zamówienia, uwzględniając indywidualne zapotrzebowanie klientów.
Do testowania otrzymałam zapach Fance Femme
typ: owocowo- kwiatowy 
Nuta głowy:
 aromaty pomarańczy, bergamotka. 
Nuta serca: płatki jaśminu, róże, paczuli. 
Nuta bazy: wetywer, piżmo, wanilia.
Zapach bardzo mi przypadł do gustu. Jest świeży i bardzo lekki. Na skórze jest wyczuwalny ok. 4-5 godzin. Flakonik wygląda elegancko i szkoda, że zdjęcie nie oddaje w pełni jego uroku.
Dla męża przysłano tester TNT Energise
Typ: leśno- cytrusowy 
Nuta głowy:
 pomarańcza, bergamotka, mandarynka 
Nuta serca: melon, drzewo cedrowe 
Nuta bazy: piżmo, mech, bursztyn, drzewo sandałowe
Zapach spodobała się zarówno mężowi jak i mnie. Kojarzy mi się z dynamizmem, jest bardzo męski. Długo utrzymuje się na skórze. Buteleczka o opływowym kształcie, a kolor kosmetyku nawiązuje do energii i żywiołowości.
Produkty są opakowane w kartoniki, na których znajdują się informacje dotyczące m.in. pojemności i składu.
Zapach damski kosztuje 79,99, a męski 44,99 PLN.
Zapraszam do sklepu internetowego Carlo Bossi

14 komentarzy:

  1. Fancy wygląda jak chanel ;P
    super perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nazwa mi się kojarzy z Carlo Rossi:D ceny trochę wygórowane jak na nieznaną markę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie to, że coś, ale męski zapach bardziej mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super flakoniki, ciekawią mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to muszę wywąchać ;D Ciężko mi po opisie stwierdzić czy mogłyby mi się spodobać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo zapasów, ale chętnie bym go powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń