30 sierpnia 2014

Świetne skarpety na każdą kieszeń


Firma STOPEX posiada w swoim asortymencie wyroby dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży. To znany i ceniony producent skarpet.

Obejrzałam na stronie internetowej wyroby firmy Stopex i zaskoczył mnie bardzo duży wybór wzorów z różnych linii oraz ciekawa kolorystyka.
Granatowe stopki w kwiatki zachwyciły naszą córkę. Po założeniu okazało się, że są nie tylko ładne, ale przede wszystkim wygodne, delikatne i mięciutkie. 
Męskie skarpety Classic, Silver i Gold bardzo dobre gatunkowo i rewelacyjnie się je nosi. Idealnie przylegają do stopy, a ściągacze nie uciskają.

Jestem pewna, że każdy znajdzie w ofercie Stopexu produkty, które go zadowolą.
Zdjęcie: Na letnią pogodę i  na każdą nogę - szeroki wybór stopek i zakostek damskich tylko od Stopexu.
Pełna oferta na www.stopex.pl
Zdjęcie: A dla Panów nowa kolekcja męskich stopek i zakostek sportowych.
My jesteśmy zachwyceni jakością użytych surowców, wzornictwem i wykonaniem z dbałością o szczegóły.
 Jakość i skład surowcowy wybranych produktów:
 Mieliście okazję używać skarpet tej firmy?

5 komentarzy:

  1. Mają świetne te skarpetki. Bardzo wygodne i o przeróżnych wzorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miam dwie pary skarpetek damskich z tej firmy i służą mi bardzo dobrze. Przede wszystkim nie blakną podczas prania jak spora część innych skarpet :3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, ja najbardziej lubię jednokolorowe bez wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te skarpetki w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń