14 października 2014

LactaMED - nowość w ofercie Eveline

LactaMED żel do higieny intymnej Eveline to produkt, którego używam od ponad miesiąca. 
Muszę przyznać, że po raz kolejny kosmetyk tej firmy zaskoczył mnie pozytywnie. Żel umieszczono w kartoniku, na którym znajdziemy najistotniejsze informacje łącznie z wyszczególnionym składem.
Żel znajduje się w spłaszczonej butelce z dozownikiem w formie pompki. To moim zdaniem najwygodniejsza forma, bo nawet nie musimy trzymać butelki, aby użyć produktu. 
Kosmetyk jest bardzo gęsty, konsystencja bezbarwna i żelowa. Jednorazowe naciśnięcie pompki gwarantuje odpowiednią do umycia ilość kosmetyku.
Bardzo podoba mi się zapach żelu, jest przyjemny i delikatny. Żel dobrze sobie radzi z oczyszczaniem i odświeżaniem okolic intymnych. 
Warto wspomnieć, że żel Eveline jest wzbogacony w kwas mlekowy, który doskonale wpływa na pH tego obszaru. 
Jest bardzo zadowolona z tego produktu, więc z czystym sumieniem polecam.
Znacie ten produkt?

19 komentarzy:

  1. Jeszcze się nie znam z tym produktem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mam 2 żele przeznaczone do tego celu i tylko ich mogę używać, bo każdy inny mnie podrażnia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam. Ja lubię żel z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu skończyłam buteleczkę tego żelu, bardzo dobry produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale nie wiem czy wrócę do niego. Preferuję Laktacyd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety raczej nie dla mnie on, bo ma składniki, których unikam...

    OdpowiedzUsuń
  7. to chyba jakaś nowość, nie spotkałam go jeszcze w drogerii...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te żele Eveline. Miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tego akurat nie, ale mam jakiś żel do higieny intymnej od Eveline, jeszcze nie wypróbowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam,ale dozowanie pompką jest bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie miałąm tego żelu ale pewnie kiedyś z ciekawości wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten kosmetyk w sklepach, aczkolwiek nie skusiłam się na niego. Chwilowo jestem wierna żelom do higieny intymnej marki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze tego produktu. Może po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam ale myślę, że wypróbuje ;)
    Obserwuje!
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie:
    http://everything-xa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam inną wersję tego żelu i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam ostatnio tani żel w Rossmannie. Myje dobrze i nie podrażnia, ale nie ma właściwości chroniących, bo nie posiada w składzie kwasu mlekowego ani podobnych substancji. Chętnie wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń