9 grudnia 2014

Brait Home Parfum - zapach i dekoracja


Eleganckie Brait Home Parfum to nowość firmy Dramers.

Książeczka z umieszczoną w środku kulistą buteleczką i patyczkami rattanowymi to zapach wyciszającej i relaksującej lawendy, która wprowadza przyjemny nastrój.
Home Garden to delikatny zapach ogrodowych kwiatów. Aromat jest nieco lżejszy niż lawenda, ale równie przyjemny.
Brait Home Pafrum dostępne są w kilku wariantach zapachowych:
  • w ceramicznych wazonikach to Oriental Flowers (orientalne kwiaty), Spring Morning (wiosenne kwiaty) oraz Home Garden (domowy ogród)
  • patyczki ukryte w książeczkach to Crystal Air (krystaliczne powietrze), Paradise Flowers (rajskie kwiaty) oraz Relaxing Lavender (odprężająca lawenda)
Propozycja Brait to ciekawe rozwiązanie dla domu. Rattanowe patyczki to nie tylko subtelny i długotrwały zapach, ale też stanowią, łącznie z naczyniami, ciekawy element dekoracyjny domu. Polecam miłośnikom cudnych aromatów.
Mniejsze szklane opakowanie w kształcie kuli (40ml) kosztuje ok. 7 PLN, natomiast większe o pojemności 75 ml to zakup rzędu ok. 11 PLN.


18 komentarzy:

  1. Kupiłam podobny produkt w Pepco właśnie z uwagi na ładny zapach i śliczny słoiczek... Niestety zapach nie spełniał swojej funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapoznaję się i ja z tymi produktami, przyznam,że podobają mi się bardzo jako dekoracja również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie gadżety zapaxhowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę jednak woski zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, zapachu nie znam, ale o tej porze roku wolę blask świecy z kominka zapachowego:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zapachu, ale lubię tego typu produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie znam zapachu, ale lubię takie produkty :)

      Usuń
  7. kilka czy kilkanaście zł to nie majątek, lubię gdy w domu ładnie pachnie i otaczam się różnymi elementami dekoracyjnymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te patyczki w okrągłej buteleczce - szczerze? Nie pachną nic a nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam i u mnie pięknie pachną, lawenda bardziej intensywnie niż kwiaty :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie różne zapachy do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty Brait lubię i mam nawet u siebie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie gadżety ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze ich nie miałam, ale podoba mi się taka pachnąca ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten biały flakonik, ciekawe jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń