6 grudnia 2014

Zestaw upominkowy BingoSpa


Zestaw upominkowy algi z zieloną herbatą BingoSpa to kosmetyki, które poznałam kilka tygodni temu, więc zdążyłam sobie wyrobić na ich temat opinię. W zasadzie będzie to ocena całej mojej rodziny, gdyż używaliśmy ich wszyscy.

W skład zestawu wchodzą: 
  • Szampon z kompleksem alg morskich i ekstraktów roślinnych z ekstraktem z zielonej herbaty 300ml
  • Algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą 500ml
  • Energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą 300ml

Mogę powiedzieć, że wszystkie kosmetyki z zestawu przypadły mi do gustu z powodu zapachów. Są bardzo przyjemne, lekkie i odświeżające. Wszystkie produkty są gęste i wydajne, możemy się nimi cieszyć przez dłuższy czas.  
Najbardziej polubiliśmy serum z zieloną herbatą do kąpieli, jest to produkt, którego zapach zdecydowanie wyzwala pozytywną energię.
Energizujące algi pod prysznic spełniają podobną funkcję, oczywiście oprócz oczyszczania i odświeżania ciała.
Najmniej spodobał się nam szampon, który w zasadzie poza myciem, nie robił z włosami niczego pozytywnego, mam wręcz wrażenie, że nieco je wysusza, choć to ciężko stwierdzić przy zmianach temperatur i przesuszonym kaloryferami powietrzu w mieszkaniu.
Największą wadą kosmetyków są niepraktyczne nakrętki, które mają tendencję do odkształcania się.
Zestaw otrzymałam zapakowany jak prezent. Można go kupić za jedyne 26 PLN.

12 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie ;D kojarzy mi się z jakimś musem z kiwi ♥ ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że tylko mnie się wszystko kojarzy z jedzeniem... Mniam!

      Usuń
  2. Zapachy na pewno by mi przypadły do gustu :) Może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Bingo jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę przyjemnego dziś Mikołaja.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kompozycja zapachowa jest dla mnie przepiękna. Wiem, bo miałam żel pod prysznic z tej serii, a nawet chyba 3 sztuki ♥
    U mnie nakrętki nie odkształcały się, ale faktycznie firma powinna pomyśleć o innych zamknięciach produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena zestawu bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt, sam kolor już się kojarzy z odświeżeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ochotę na ten zestaw, ale ostatecznie zdecydowałam się na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilku ulubieńców tej marki :)

    OdpowiedzUsuń