18 stycznia 2015

Książki o tematyce religijnej


W dzisiejszym poście chcę Wam okazać dwie pozycje książkowe, które trafiły do mnie za pośrednictwem     księgarni internetowej SFINKS

Pierwsza książka pt. "Którędy do nieba?" stanowi opis życia i pontyfikatu Św. Jana Pawła II. Znajduje się w niej mnóstwo ciekawostek na temat Karola Wojtyły, a także porady dotyczące życia według dekalogu. Mnóstwo cytatów i anegdot stanowi z niej lekturę ciekawą, do której chętnie się wraca.
Dodatkowym bonusem jest quiz, w którym możemy sprawdzić swoją wiedzę o tym wielkim Polaku.
Książka zawiera 96 stron i kosztuje 14,99 PLN.
Drugą książką, jaką miałam okazję przeczytać jest praca zbiorowa " Habemus papam. Mamy papieża".
Publikacja ukazuje okoliczności wyboru papieży, prezentując szczegóły dotyczące przeprowadzania konklawe.
Po abdykacji Benedykta XVI papieżem został Argentyńczyk Jorge Mario Bergoglio, który przybrał imię Franciszek. Pokochały go miliony. Książka przybliża postać papieża Franciszka i pozwala nam zrozumieć niektóre z tajemnic Watykanu. Książkę można kupić za 10 PLN.
Obie książki zostały wzbogacone ciekawymi zdjęciami. 
Warto też nadmienić, że przesyłka dotarła ekspresowo, książki były u mnie w ciągu 24 h.
Do zamówienia dodałam też praktyczną zakładkę magnetyczną, będącą pamiątką kanonizacji. Zapraszam na stronę księgarni, gdzie znajdziecie 
ponad 150 tys. tytułów, gdzie każdy z pewnością znajdzie coś ciekawego dla siebie.


8 komentarzy:

  1. Lubię tego typu książki, nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Papieżach, to coś dla mojego Taty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytam takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytam różne książki, a takie bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Ciekawe propozycje wybrałaś z księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej domowej bibliotece nie ma książek których 'nie czytam'. Bardzo chętnie sięgnę po publikacje o papieżach, których bardzo cenię za ogrom przekazywanej mądrości. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń