23 stycznia 2015

Zestaw idealny do skóry atopowej

Osobom, które mają problemy ze skórą atopową, wrażliwą i alergiczną, polecam dwa produkty Biodermy, których moja córka używa od kilku tygodni.
Stan jej skóry przedstawił się tragicznie, ale pomijąc wygląd,  największym problemem jest uporczywy świąd zmienionych chorobowo miejsc.
Balsam Atoderm Intensive korzystnie wpłynął na stan skóry. Nie tylko łagodzi podrażnienia, ale przede wszystkim porządnie i długotrwale nawilża i natłuszcza skórę, dzięki czemu dziecko przestaje się drapać Kosmetyk bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie zostaje po nim tłusta warstwa, a jedynie ochronna otoczka.
Kremu Atoderm Intensive używała do twarzy i również spisał się znakomicie. Łagodzi podrażnienia już po pierwszym użyciu. Ma lekką, przyjemną konsystencję i jest bardzo wydajny. Sama zastosowałam go kilkakrotnie na noc, aby pozbyć się uczucia ściągnięcia i przesuszenia na policzkach. Moja skóra pokochała go od pierwszego maźnięcia ;)

Jesteśmy zachwyceni działaniem obu kosmetyków. Polecam dla dzieci i dorosłych zmagających się z przesuszoną lub atopową skórą.
Znacie?
Lubicie?

11 komentarzy:

  1. Jestem sucharkiem wiec może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nikogo w domu z AZS - ale jak by co wiem co kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam dwa kremu, ale dopiero później odkryłam parafinę w składzie. Myślę, że - przynajmniej jeden powędruje w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja skóra jest na tyle sucha, że jeszcze ratują ją dobre mazidełka typu: masła. W przypadku większego przesuszenia będę pamiętać o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam takich problemów, choć córka zimą ma przesuszone dłonie, tych kremów jeszcze nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam takich problemow ,wiec bym sie nie skusila ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam takich problemów , ale dla osób z AZS są to kosmetyki bardzo pomocne .

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥_(.•´♥...ŻYCZĘ
    `*.*´¨)♥WSPANIAŁEGO
    ¸.•)´♥. POGODNEGO
    .•´♥.. DNIA
    ¸.•)´♥.. POZDRAWIAM:)*

    OdpowiedzUsuń