1 lutego 2015

Aby stół wyglądał ładnie

Stół jako miejsce spożywania posiłków to ważne miejsce w każdym domu, dlatego należy zadbać, aby wyglądał ładnie i przyjemnie się kojarzył. Niezbędnym elementem jest zatem obrus, którego używamy do nakrywania.
Chciałabym Wam pokazać mój nowy obrus, pochodzący ze sklepu Kasandra.
Jest to żakardowy obrus firmy Pilecki (wzór "Arek") o wymiarach 100 x 150 cm, który idealnie sprawdził się w naszej kuchni. Pasuje kolorystycznie i doskonale komponuje się z wnętrzem.
Podoba mi się zarówno kolor jak i wzór.
Obrus jest wykonany z dość grubego żakardu, a bordowe zakrętasy zostały namalowane ręcznie.
 
W asortymencie sklepu znajduje się mnóstwo obrusów. Są także zasłony, firany, pościel i ręczniki. Wybór jest tak duży, że na pewno każdy znajdzie coś ciekawego do swojego domu.


11 komentarzy:

  1. Fajny dodatek w postaci tej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny obrus, te bordowe zakrętasy go ożywiają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za obrusami, bynajmniej z łączonymi kolorami. Jak obrus, to w jednym kolorze. Dodatkowe barwy ewentualnie w postaci bieżnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się na stole, ja poznałam inny obrus z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten obrus.

    Dziękuję za kosmetyki i słodkości,
    pochwaliłam się wygraną od Ciebie na blogu:

    http://chaoskontrolowany18.blogspot.com/2015/02/nowosci-ze-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten obrusik :) Mojej Mamie bardzo się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń