6 lutego 2015

Łagodzące mleczko do demakijażu

Prawdę mówiąc mleczka do demakijażu nie używałam od dłuższego czasu, ale odkąd weszłam w posiadanie mleczka ziołowego Fitomed, postanowiłam, że produkt zamieszka w mojej kosmetyczce na dłużej.

Składniki bioaktywne: wyciąg z lukrecji i szałwi, alantoina, d-pantenol, witaminy A i E.
Właściwości: wyciąg z lukrecji nawilża skórę, szałwia ją oczyszcza.
Działanie: dzięki lekkiej konsystencji mleczko nie rozciąga naskórka i nie zatyka porów. Naturalne substancje zmywające (saponiny pochodzące z lukrecji) zapewniają dokładne usunięcie makijażu.
Opakowanie jest bardzo praktyczne z zatyczką na kliknięcie.  Jest prześwitujące, więc na bieżąco kontrolujemy ilość produktu, jaka nam została. Mleczko jest gęste, ma przyjemną kremową konsystencję. Jest też dzięki temu wydajne. Podoba mi się jego delikatny ziołowy zapach, w ogóle mam słabość do kosmetyków pachnących lasem, łąką lub ogrodem. 
Używam go wyłącznie do demakijażu oczu, stosujemy razem z córką od kilku tygodni i obu nam odpowiada ten kosmetyk.
Produkt przejawia działanie oczyszczające i łagodzące, dobrze radzi sobie z usunięciem makijażu, nie podrażnia i zostawia okolice oczu nawilżone, w świetnej kondycji.
 Skład:

17 komentarzy:

  1. Nie przepadam za mleczkami do demakijażu :) Zdecydowanie wolę płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego mleczka jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego mleczka, ale nie ukrywam, że bym chciała go wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki z fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem,że nie piecze w oczy? U mnie często tak się dzieje jak używam mleczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, mnie ani córki nie szczypie w oczy :)

      Usuń
  6. mleczko jest fajne przy intensywnym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kosmetyk pachnie ziołowo to już nie lubię - odkąd pamiętam te zapachy mnie jakoś odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś używałam mleczek, ale przeniosłam się na płyny micelarne z których bardziej jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię mleczek wolę płyny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dawno nie miałam mleczka do makijażu w użyciu , poznałam balsam do ciała z lukrecją i też ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń