10 lutego 2015

Codzienne mycie twarzy z Fitomedem


Mycie twarzy to czynność jaką powtarzamy rano i wieczorem, a czasem kilka razy w ciągu dnia. Staram się do mycia używać żeli lub płynów oczyszczających. Warto zainwestować w kosmetyk, który ułatwi nam usunięcie zabrudzeń i jednocześnie zadba o cerę. 

 W asortymencie firmy Fitomed znajdziemy kosmetyk o działaniu łagodnym i skutecznym. Zdecydowałam się na żel do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej, ponieważ zwykle obawiam się wszelkiego rodzaju podrażnień wywołanych kosmetykami.
Okazało się, że to był bardzo dobry wybór :)
 
Żel jest niezwykle łagodny. Jest bardzo gęsty, więc niewielka ilość wystarczy do umycia twarzy. Pieni się dobrze i sprawia, że codzienna toaleta jest przyjemna. Dzieje się tak również dzięki przyjemnemu ziołowemu aromatowi.
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa, ziela nostrzyka, kwiatostanu lipy.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w fitoterapii cery suchej i wrażliwej, żel działa oczyszczająco, osłaniająco i wygładzająco.
Za 200ml zapłacimy 9,50 PLN.
To kolejny już kosmetyk firmy Fitomed, który sprawdził się u mnie znakomicie. Znacie go?



10 komentarzy:

  1. Miałam i fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona, a na wiosnę-lato chętnie zamówię do cery mieszanej :)

      Usuń
  2. Ja nie miałam jeszcze nic Fitomedu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego żelu, ale miałam kilka kremów tej firmy i maseczki i są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i uwielbiałam ten żel. polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam,ale czuje że muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję do cery tłustej i super się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń