28 maja 2015

Domowe lody z batoników owocowych

Lubicie lody? Ja bardzo :)
Najczęściej wybieram owocowe sorbety lub smak pistacjowy.
Ostatnio miałam okazję sama zrobić lody o smaku malinowym .

Wykorzystałam do nich foremki wielokrotnego użytku i batoniki owocowe o smaku malin. Produkty do zrobienia lodów otrzymałam od firmy Celiko
Po pokruszeniu batoników na drobne kawałki i zalaniu ich wodą (na jeden batonik przeznaczamy ok. 70 ml wody.), czekamy chwilę, mieszamy i przelewamy zawartość do pojemników. Wkładamy do zamrażarki, a już po kilku godzinach możemy się cieszyć owocowym orzeźwiającym smakiem.
Czyż nie wygląda apetycznie?
Tak właśnie smakuje.

14 komentarzy:

  1. tez kiedyś robiłam takie lody z jogurtu! :) zapraszam na skromny konkurs ;) http://atramworld.blogspot.com/2015/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszności widzimy:) bo się wprosimy..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki czad! Moja córka byłaby wniebowzięta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne...uwielbiam lody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już słyszałam o tym sposobie na lody, bardzo ciekawy i na pewno są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo praktyczne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń