17 maja 2015

Pełen relaks w wannie

Taki widok sprawia, że od razu mam ochotę na kąpiel z dodatkiem soli. Lubię co jakiś czas odprężyć się w wannie pełnej pachnącej piany i soli, ale największym miłośnikiem moczenia się w soli jest mój TŻ.

W ramach kolejnej akcji testowania kosmetyków BingoSpa wybrałam dla swojej rodziny zestaw trzech soli:
 
Opakowania tych produktów są niezwykle wygodne, z szerokimi otworami. Prezentują się ciekawie i zawsze znajduję dla nich zastosowanie po zużyciu kosmetyku.  Sole cejlońska i o zapachu owoców tropikalnych są grubsze i trochę musimy poczekać aż rozpuszczą  się w wodzie, natomiast sól polinezyjska ma bardzo drobne kryształki.
Ze wszystkich produktów jesteśmy zadowoleni. Mają obłędne zapachy, które potrafią uprzyjemnić kąpiel. Można też wykorzystać do moczenia stóp, co bardzo polecam po długim, pracowitym i męczącym dniu.
Używacie soli do kąpieli?

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię sole do kąpieli BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam takich soli właśnie do moczenia stóp po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam soli, bo... nie mam wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kolory! Niestety mam za małą wannę, żeby brać kąpiele z udziałem takiej soli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w sklepie miałam ochotę na sole BingoSpa a jeszcze bardziej na sól borowinową i z morza martwego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam różne sole tej firmy i wszystkie się dobrze sprawdzają.

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam soli z Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię sole do kąpieli, ale z bingospa jeszcze nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obok takich kolorków ciężko przejść obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. do moczenia stóp wykorzystuję sole z flosleku, muszę wypróbować również te z bingo

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie sole do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się to mówi: do wyboru, do koloru ;)

    OdpowiedzUsuń