3 lipca 2015

Czerwiec w zdjęciach i co polecam do kupienia

Ostatnio mam fazę na pozyskiwanie zdrowych produktów z natury. Przygotowałam syropy i placuszki. Przepisy znajdziecie pod linkami:
syrop z kwiatów czarnego bzu
syrop z płatków róż
syrop z pędów sosny
syrop/miodek z mniszka lekarskiego
kwiaty czarnego bzu w cieście
Zakupy w RossmannieTanie i pachnące żele, zapach utrzymuje się bardzo długo. 
Kremowe i pięknie pachnące mydła, które polecam :)
 Czekolady z orzechami, bardzo je lubię.
 Pyszne, lekkie winko musujące o zawartości alkoholu ok.7%.
Mąż gotuje tak: wszystko pocięte na kawałki, skropione oliwą i posypane przyprawami. 
Do piekarnika na 20 minut i gotowe :) Pyszne :)
 Sezon na ciasta z rabarbarem trwa.
 Spacery z pieskiem :)
 Obserwacje astronomiczne na balkonie ;)
A co słychać u Was?

13 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, a te syropy mnie skusiły, muszę wypróbować przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciacha z rabarbarem też często goszczą :D Pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto z rabarbarem było u mnie już kilka razy :) Te mydełka bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka są świetne, chyba zrobię zapas, bo są teraz po 1,19 :)

      Usuń
  4. Pysznie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowało mnie to wino, bardzo lubię musujące, kiedy mieszkałam we Włoszech to uwielbiałam od czasu do czasu kupić sobie taki, w Polsce jakoś nie szukałam, a może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełka z himalaya jeszcze nie miałam i chyba sobie zakupię :) Co tam mąż pysznego włożył oprócz parówki?Wygląda pysznie i jest to idealny pomysł na szybki obiad w upały, gdzie przy garach nie chce się stać :) Odpisz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki dla 3 osób:

      3 cebule
      6 drobiowych kabanosów po ok. 12-15 cm
      żółta i zielona papryka
      oliwa lub olej - kilka łyżek
      przyprawy: sól, pieprz ziołowy, papryka słodka, papryka ostra, curry.
      Wszystko wymieszać, wstawić na 20-25 minut do piekarnika.

      Odpisałam też u Ciebie :)

      Usuń
  7. Zapatrzyłam się na zdjęcie obserwacji astronomicznych :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie ciacho z wiśniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie wiesz jeszcze jakie będzie:P

      Usuń